برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 3 XL تک‌ سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

Google Pixel3 XL 128GB RAM 4GB Mobile Phone

Google Pixel 3 XL 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین  : 12.2 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3430 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 9.0
4G
توضیحات

معرفی گوشی Google Pixel 3 XL

گوگل پیکسل 3 ایکس ال همراه با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در اکتبر سال ۲۰۱۸ روانه بازار شده است و وزن ۱۸۴ گرمی دارد. این گوشی از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رم ۴ گیگابایتی استفاده می‌کند و یک باتری عالی ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای ابعاد بزرگ آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این سنسور اثر انگشت نیز برای آن تعبیه شده است. گفتنی است که این گوشی در سه رنگ صورتی، مشکی و سفید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

google pixel 3XL

معیارهای خرید گوشی Google Pixel 3 XL

صفحه نمایش

گوگل پیکسل 3 ایکس ال از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با پنل اولد استفاده می‌کند که وضوحی برابر با QHD+ برای کاربر خواهد داشت. گفتنی است که این صفحه نمایش از HDR نیز پشتیبانی کرده و رنگ مشکی واقعی را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال کیفیت بالاتری نسبت به پیکسل 2 ایکس ال دارد و به‌نظر می‌رسد که دیگر از حالت اشباع برخوردار نخواهد بود.

صفحه نمایش این گوشی ۸۳ درصد از بدنه‌ی کل گوشی را به خود اختصاص داده است که به لطف اندازه ۶.۳ اینچی، نسبت به سال گذشته پیشرفت زیادی داشته است. صفحه بزرگ‌تر گوشی در همان ابعاد ۱۵۸ در ۷۶.۷ در ۷.۹ میلی متر جای گرفته است و این مورد پیشرفت خوبی برای مهندسین گوگل محسوب می‌شود.

با این حال، می‌توان مشاهده کرد که فناوری ناچ به بالای گوشی اضافه شده است و روند دو قدم به جلو و یک قدم به عقب گوگل را تکمیل می‌کند. تقریبا کسی را نمی‌توان یافت که با این فناوری راحت باشد، اما عده‌ای از کاربران هم نسبت به آن خنثی هستند. وجود فناوری ناچ باعث می‌شود که کاربران هنگام مرور در وب یا تماشای فیلم، صفحه‌ی کاملی را در اختیار نداشته باشند. این روند را می‌توان مشابه فناوری ناچ در آیفون X دانست که قبول چنین تغییری برای کاربران آسان نبود.

ترفندهایی برای حل این مشکل به‌صورت نرم‌افزاری وجود دارد که می‌توانید به سراغ‌شان بروید. این نرم افزارها اطلاعاتی را زیر فناوری ناچ نمایش نمی‌دهند و حتی منوی ابزارهای برنامه و نوار اعلان نیز زیر آن پنهان می‌شود. فناوری ناچ به‌طور پیش فرض جزئی از گوشی محسوب نمی‌شود و بنابراین این نرم افزارها کمک می‌کنند که اطلاعاتی زیر آن واقع نشود.

دوربین

گوگل پیکسل 3 ایکس ال از یک دوربین کوچک‌تر نسبت به پیکسل 3 استفاده می‌کند، اما کیفیتی که تصاویر گرفته شده با آن دارد، تفاوت چندانی را نشان نمی‌دهد. مشخصات دوربین پیکسل 3، پایه و اساس این دوربین نیز بوده است و تصاویر از حاشیه‌های بهتری برخوردار هستند. گاهی اوقات آزمایش در حد ریزبینانه، تفاوت‌ها را آشکارتر می‌کند و بنابراین اگر یک عکاس حرفه‌ای باشید، چنین تغییراتی را حس خواهید کرد. گفتنی است که دوربین اصلی ۱۲.۲ پیکسلی به‌کار رفته در این گوشی بسیار قدرتمند است و عکس‌ها واضح‌تر و روشن‌تر دیده می‌شوند. آیفون XS MAX در مقایسه با این محصول رنگ‌ها را گرم‌تر نشان می‌داد. گلکسی نوت 9 سامسونگ نیز که همیشه بهترین HDR را داشته است، در این زمینه از پیکس 3 ایکس ال شکست می‌خورد. گفتنی است که مقایسه‌های بیشتری را می‌توان انجام داده و متوجه شد که این گوشی به‌عنوان یک محصول میان رده، دوربین خارق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 دریچه دیافراگم این دوربین f/1.8 است و سامسونگ و ال جی با ارائه دیافراگم f/1.5 در این زمینه سریع‌تر عمل می‌کنند. حتی سنسور ۱۲.۲ نیز در برابر دوربین‌های ۱۶ و ۴۰ کمتر دیده می‌شود، اما همان‌طور که گفتیم، این اطلاعات تنها روی کاغذ اعتبار دارند.

تراشه اختصاصی Pixel Visual Core و نرم‌افزار یادگیری ماشین در این گوشی جادویی به پا می‌کند. گوشی تشخیص خوبی در کیفیت عکس‌ها دارد و همیشه بهترین بهبودها را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. عکس‌ها واقع گرایانه‌تر هستند و بنابراین شما منظره بهتری را در کل شاهد خواهید بود.

google pixel 3XL

سخت افزار

گوگل پیکسل 3 ایکس ال عملکرد پایداری در استفاده‌ی روزمره به کاربر ارائه می‌دهد و این در حالی است که سرعت زیادی در حافظه‌ی رم و عملکرد تراشه گوشی شاهد نیستیم. این گوشی از تراشه جدید اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند که همراه با آن یک رم ۴ گیگابایتی نیز قرار گرفته است. رقیبان سرسخت گوگل از گوشی‌هایی با رم ۶ و ۸ گیگابایت استفاده می‌کنند و حتی تراشه‌های A12 و A11 اپل نیز می‌توانند این تراشه جدید اسنپ دراگون را از نظر عملکرد شکست دهند.

باتری

گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال از باتری بزرگ‌تری به‌دلیل اندازه‌ی بزرگ خود گوشی استفاده می‌کند. بنابراین نیازی به نگرانی از بابت عمر باتری نخواهید داشت و تقریبا تا ۱.۵ روز می‌توانید با استفاده‌ی زیاد گوشی را روشن نگه دارید. گفتنی است که ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعت برای این گوشی در نظر گرفته شده است و برای نیازهای روزانه شما کافی خواهد بود. اگرچه این باتری مانند گلگسی نوت 9 سامسونگ با ۴ هزار میلی آمپر ساعت باتری بزرگ نیست، اما در حالت کلی راضی کننده است.

این باتری به‌صورت تطبیقی تمامی ویژگی‌های اندروید پای را به ارث برده است و برنامه‌هایی که مصرف زیادی دارند را تحت کنترل خود درمی‌آورد. چنین موردی عمری باتری را بیشتر کرده و به حد قابل توجهی مصرف گوشی را پایین می‌آورد. شما حتی می‌توانید از Full HD+ به‌جای وضوح QHD+ استفاده کرده و بازهم مصرف باتری را کاهش دهید. گوگل پیکسل 3 ایکس ال حدود ۱۲ ساعت بیشتر از گوگل پیکسل 3 با باتری کوچک‌تر ۲۹۱۵ میلی آمپر ساعت عمر دارد که تفاوت آشکار و زیادی تلقی می‌شود.

در جعبه‌ی گوگل پیکسل 3 ایکس ال یک شارژر ۱۸ واتی وجود دارد که شارژ سریع‌تر گوشی را نسبت به یک شارژ USB معمولی فراهم می‌کند. گوشی از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی می‌کند. البته ناگفته نماند که این شارژر سرعت کمتری نسبت به شارژر سیمی دارد و اگر نیازی به آن نداشتید، می‌توانید در بازار به فروش رسانید.

طراحی

گوگل پیکسل 3 ایکس ال همانند هواوی ویو 20 از تغییرات انقلابی در زمینه طراحی برخوردار نیست، اما بازهم نسبت به پیکسل 2 ایکس ال تغییرات چشمگیری داشته است. بدنه‌ی شیشه و آلومینیومی به این محصول بازگشته است و نمای تمام شیشه‌ای دو رنگ آن نیز احتمالا باب دل اکثر کاربران خواهد بود. از شیشه براق در بالا و همچنین شیشه‌ مات برای ۸۰ درصد از بدنه‌ پایینی استفاده شده است که طراحی آن را خاص‌تر می‌کند.

بدنه‌ پشت گوشی نیز شیشه‌ای است و حالت نرم‌تری به‌ دلیل استفاده از گوریلا گلس 5 دارد که به کمک آن از صفحه نمایش گوشی محافظت خواهد کرد. این فناوری را می‌توان انقلابی بی‌نظیر در طراحی این گوشی تلقی کرد. یک قاب آلومینیومی نیز داریم که قطعات شیشه‌ای جلو و عقب گوشی را به ‌هم وصل می‌کند. این قاب تنها بخش فلزی گوشی نیز تلقی می‌شود.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال به ‌راحتی در یک دست جا می‌شود، اما برای کار بهتر با آن، احتمالا به دو دستان خود نیاز خواهید داشت.ناگفته نماند که نگه داشتن آن نیز کمی لغزش بیشتری نسبت به پیکسل 2 ایکس ال دارد. تفاوتی که در این زمینه مشاهده کردیم، چندان قابل توجه نبوده است و بازهم همان ابعاد محکم و استاندارد پیکسل 3 پایه برای آن در نظر گرفته شده است.

طراحی تمام شیشه‌ای دو مزیت دارد. ابتدا اینکه سیگنال‌های LTE نسبت به گوشی‌های هوشمندی که از بدنه‌ی آلومینیومی استفاده می‌کنند، راحت‌تر عبور می‌کند. این امر از آن جهت اهمیت دارد که سازندگان و حامل‌های آن‌ها سعی می‌کنند که کم کم وارد فناوری 5G شوند و این مورد در آینده اهمیتش دوچندان خوهد شد. دومین مزیت آن هم این است که شارژر وایرلس به‌عنوان بخشی از اکوسیستم سخت‌افزاری گوگل است و امکان جایگیری در این محصول خواهد داشت.

گوشی پیکسل 3xl عملکرد نرمی دارد و همه چیز در طراحی صاف‌تر شده است. به‌لطف قابلیت Material Design Google این برند، سخت افزار گوشی هرچه بیشتر می‌تواند تجربه‌ی شما را با گوشی بهبود بخشد. لبه‌های قاب جلا داده شد‌ه‌اند و سنسور اثر انگشت نیز در عقب گوشی جای دارد. طراحی یکنواخت یقینا تنها گزینه‌ی مهم برای مقایسه آن با سایر گوشی‌های هوشمند بزرگ نیست. صفحه نمایش گوشی هم از یک انحنای ریز همانند نوت 9 سامسونگ برخوردار است و بخش پایینی نیز مشابه آیفون XS مکس طراحی شده است. طراحی گوگل در این زمینه موفق به عبور از محصولات برتر بازار نخواهد بود و بودن یا نبودن فناوری ناچ توفیقی برای گوگل ندارد.

google pixel 3XL

چرا گوشی Google Pixel 3 XL را بخریم؟

در نهایت می‌توان گفت که خرید گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال به‌دلیل ارائه بهترین دوربینی که تاکنون از این سری آزمایش شده است و عملکرد عالی صفحه نمایش اولد آن، کاملا برای کاربر به ‌صرفه خواهد بود. صفحه نمایش گوشی از نظر رنگ و کیفیت بافت‌ها بسیار عالی عمل می‌کند و تماشای فیلم و تجربه بازی روی آن بسیار لذت بخش خواهد بود. دوربین تک لنز ۱۲.۲ مگاپیکسلی این گوشی نسبت به دوربین‌های دوگانه و سه گانه بازار، از لنز هوشمند بهتری استفاده می‌کند. عکس‌های گرفته شده توسط این دوربین نسبت به گوشی‌های سامسونگ، اپل و ال جی عملکرد بهتری دارد و حتی بزرگ‌ نمایی دیجیتالی نیز به ‌لطف قابلیت نرم ‌افزاری گوشی، بهتر به‌نظر می‌رسد.

مطمئن نیستیم که این کیفیت بالا و عملکرد بهتر به چه دلیل حاصل شده است و گوگل در پشت صحنه از چه فناوری خاصی استفاده کرده است، اما یقینا می‌توان نسبت به آن استناد کرده و از آن لذت برد. گوگل پیکسل 3 ایکس ال محصولی برای علاقه‌مندان باتری بزرگ و عمر بالا و می‌توانید برای یک و نیم روز آن را روشن نگه دارید. ماندگاری باتری بسیار خوب است و حتی می‌توان با غیرفعال کردن برخی از قابلیت‌های گوشی، مصرف گوشی را کمتر کرد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Google Pixel 3 XL

قیمت گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال نسبت به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، ارزش خرید آن را بالاتر می‌برد. کاربران نسبت به چنین موضوعی کاملا آگاه هستند و در نظرات آن‌ها نیز نکات مثبت بیشتری را مشاهده می‌کنیم. صفحه نمایش بسیار با کیفیت، باتری با ماندگاری بالا و البته دوربین با کیفیت خارق ‌العاده، نقاط برجسته این گوشی از دید کاربران هستند و قیمت پایین باعث می‌شود که کاربران توجه چندانی به نکات منفی آن همچون تراشه با عملکرد متوسط نداشته باشند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
October 2018
تاریخ شمسی
مهر 1397
طول و عرض
158x76.7 میلی متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
184 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM845 Snapdragon 845
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.5 GHz Kryo 385 Gold & 4x1.6 GHz Kryo 385 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 630
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
P-OLED
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440x2960 پیکسل
تراکم پیکسلی
523~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 32, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 66, 71
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
12.2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.55 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.4 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک دوبرابری PDAF
لرزشگیر OIS
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 19 میلی‌متر
لیزر AF ندارد
بلندگو
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 3 XL تک‌ سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 3 XL تک‌ سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
October 2018
تاریخ شمسی
مهر 1397

طراحی

طول و عرض
158x76.7 میلی متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
184 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM845 Snapdragon 845
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.5 GHz Kryo 385 Gold & 4x1.6 GHz Kryo 385 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 630

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
P-OLED
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440x2960 پیکسل
تراکم پیکسلی
523~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900<br /> CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 32, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 66, 71
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
12.2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.55 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.4 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک دوبرابری PDAF<br /> لرزشگیر OIS
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 19 میلی‌متر<br /> لیزر AF ندارد

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم