برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 4 تک‌ سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

Google Pixel 4 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Google Pixel 4 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 12.2 - 16 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 2800 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10.0
4G
توضیحات

معرفی گوشی Google Pixel 4

گوگل پیکسل 4 با داشتن صفحه نمایش ۵.۷ اینچی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و رم ۶ گیگابایتی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ روانه بازار شده است. این محصول از باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و اندروید ۱۰ روی آن پیاده سازی شده است. حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است که البته قابل ارتقا هم نخواهد بود.

Google Pixel 4

معیارهای خرید گوشی Google Pixel 4

صفحه نمایش کوچک با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی

صفحه نمایش گوگل پیکسل 4 نسبت به بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی کوچک‌تر است، اما این بدان معنی نیست که از یک فناوری سطح بالا برای آن استفاده نشده است. رزولوشن این صفحه نمایش +Full HD  است و مهم‌تر از همه، از یک پنل OLED روشن و رنگارنگ استفاده می‌کند. گوگل درس‌های زیادی از صفحه نمایش ناخوشایند پیکسل 2 آموخته است و اگرچه گوگل پیکسل 4 XL وضوح تصویر بالاتری دارد، اما شما متوجه این تفاوت در این اندازه‌ صفحه نمایش نخواهید شد.

نمایشگر گوگل پیکسل 4 برای اکثر فعالیت‌های شما به‌اندازه کافی بزرگ است و بنابراین هنگام تماشای فیلم و سریال یا تجربه‌ بازی، احساس بدی به شما دست نخواهد داد. گذشته‌ از اندازه‌، این صفحه نمایش هنوز هم بسیار زیبا است و وضوح تصویر ۱۰۸۰p نمره قبولی می‌گیرد. گفتنی است که گوگل تلاشی نیز برای تبلیغ تلاش‌های خود در زمینه VR نداشته است.

نمایشگر گوگل پیکسل 4 از یک فناری برجسته بهره می‌برد و نرخ تازه سازی بالاتری را نسبت به صفحه نمایش گوشی‌های این رده در اختیار خواهید داشت. در همین راستا تنها می‌توانیم به وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7T اشاره کنیم که عملکردی همانند پیکسل 4 دارند و از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی برخوردار هستند. چنین چیزی پیمایش در اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی یا بازی کردن را به تجربه‌ نرم و لذت بخش‌تر تبدیل خواهد کرد.

گوشی‌های هوشمند به‌طور معمول نرخ تازه سازی ۶۰ هرتزی دارند، اما پیکسل 4 به‌همراه چند مورد از گوشی‌های وان پلاس که در بالا اشاره شد، حدود ۱.۵ برابر در این زمینه سریع‌تر هستند. ما با تست این قابلیت روی پیشمایش فیدهایی همچون توئیتر یا استفاده از برنامه‌ اینستاگرام، تفاوت را به‌صورت ویژه احساس کردیم. یقینا به چنین روندی عادت خواهید کرد و بعدها که دوباره تنظیمات خود را به ۶۰ هرتز بازگردانید، متوجه کندی محسوس آن خواهید شد.

Google Pixel 4

دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و بهبود قابل توجه نسبت به گذشته

گوگل به‌روزرسانی بزرگی را در دوربین اصلی گوشی گوگل پیکسل 4 انجام داده است. این اولین باری است که گوگل بیش از یک لنز را در ماژول دوربین اصلی یک گوشی جای می‌دهد. دو دوربین اصلی امروزه در حد گوشی‌های متوسط دیده می‌شود، با این حال، می‌دانیم که اکثر گوشی‌های پرچم‌دار از دوربین‌های سه‌تایی، چهارتایی و گاهی حتی پنج‌تایی استفاده می‌کنند.

گوگل دوست دارد که همه چیز را از نظر سخت‌افزاری در حد ساده نگه دارد و بنابراین از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 همراه با لنز جدید تله فوتو 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است که دیافراگم f/2.4 دارد. این لنز جدید کمک می‌کند که زوم بهبود یافته و عکس‌برداری در نور کم نیز شرایط بهتری داشته باشد. در آزمایش‌ها مشاهده کردیم که عکاسی پرتره نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است.

از دید سخت‌افزاری، عکاسی توسط گوشی گوگل پیکسل 4 تفاوت چندانی با پیکسل 3 ندارد، اما گوگل تنظیمات جدیدی برای دوربین خود ارائه داده است که عکس‌ها را با فرم شگفت‌انگیز تری به مخاطب تحویل می‌دهد. همین موارد است که سبب می‌شود، بسیاری از کارشناسان بهبود دوربین این سری با سری‌های قبلی را بسیار بیشتر از آن‌چه که به‌نظر می‌رسد، بدانند.

علاوه بر این، لنز تله فوتو نیز عملکرد جالبی دارد. با این لنز می‌توانید بدون از دست دادن کیفیت، سوژه‌ها را بزرگ‌نمایی کنید. با به این نتیجه رسیدیم که عملکرد لنز در این بخش خوب است، اما به‌اندازه سایر گوشی‌های برتر اندرویدی همچون هواوی P30 پرو، چشمگیر عمل نمی‌کند. به‌هر حال انتظار نداشته باشید که این دوربین نهایت زوم در بازار گوشی‌های هوشمند را به شما ارائه کند.

در بخش جلویی، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیسلی داریم که دریچه دیافراگم f/2.0 دارد و زاویه دید آن هم ۹۰ درجه است. این دوربین برای تصاویر سلفی عملکرد کاملا مناسبی دارد، هرچند که نوآوری به‌کار رفته در گوگل پیکسل 3 در زمینه‌ زاویه دید عریض را متاسفانه نتوانستیم در این سری نیز مشاهده کنیم.

گوگل در سال‌های اخیر به‌دنبال نرم‌افزاری بوده است که بتواند سخت‌افزار دوربین‌های خود را به بهترین شکل مورد استفاده قرار دهد. گوگل این‌بار از تراشه هوش مصنوعی بهبود یافته‌ای به نام neural learning استفاده کرده است تا از نظر نرم‌افزاری بتواند کیفیت تصاویر را بالا ببرد. گوگل همچنین قابلیت HDR+ زنده را به پیکسل 4 آورده است و کاربر این امکان را می‌دهد که پیش نمایش واقعی از آن‌چه که در تصویر نهایی ارائه خواهد داد را برای کاربر نشان دهد. این قابلیت سبب می‌شود که شما نیازی به عکس گرفتن و بررسی آن نداشته باشید و با یک پیش نمایش واقعی، همه چیز را قبل از آن مشاهده کنید.

این فناوری ویژگی جدیدی را به دوربین گوشی گوگل پیکسل 4 اضافه می‌کند و آن‌هم Dual Exposure نام دارد. این قابلیت کنترل‌های روشنایی پس زمینه و کنترل سایه‌ها در پیش زمینه را از هم جدا می‌کند. شما می‌توانید آن‌ها را به‌صورت مستقل و از طریق نوارهای جداگانه را صفحه تنظیم کنید. این بهترین راه برای بالابردن کیفیت نیست، اما اگر کمی صبر داشته باشید، قابلیت تطبیق پذیری بیشتری را نسبت به کنترلی که گوشی ‌های آیفون به شما می ‌دهند، خواهید داشت.

حالت پرتره بهتر از هر زمان دیگری روی گوگل پیکسل 4 کار می‌ کند. با پیکسل 4 می ‌توانید سوژه ‌ای که از آن عکس ‌برداری می ‌کنید را بسیار موثر جلوه داده و آن را در کانون فوکوس بیاورید. حالت Night Sight گوگل نیز برای شرایط کم نور تداریک دیده شده است و این کمپانی از آن برای گرفتن عکس ‌های واضح و شفاف استفاده می‌ کند. این قابلیت در پیکسل 4 بهبود یافته است و در حالی است که هواوی و اپل نیز با ارائه این حالت شب مشابه، سعی دارند که برنده‌ این رقابت سخت باشند.

گوگل پیکسل 4 از یک حالت عکس‌ برداری نجومی جدید نیز استفاده می ‌کند که تصویربرداری از ماه، ستاره‌ها و کهکشان را فراهم کرده و تصاویر روشن و شفافی را به شما هدیه می ‌دهد. گوگل ادعا دارد که برای ارائه این حالت جدید، باید از شهرهای آلوده به‌دور باشید و از حومه اقدام به عکس برداری کنید. همچنین گوگل پیکسل 4 را باید روی یک سطح پایدار قرار داده، یا اینکه روی سه پایه و موارد مشابه از آن استفاده کنید. بدین ترتیب می‌توانید ۱۵ شات در حالت لانگ اکسپوژر گرفته و یک تصویر خوب و با جزئیات داشته باشید.

Google Pixel 4

سخت افزار قدرتمند همراه با رم ۶ گیگابایتی

گوگل پیکسل 4 از تراشه به‌کار رفته روی گوشی ‌های پرچم‌دار استفاده می‌ کند. اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام که احتمالا قدرت بیش از حد زیادی برای این محصول است، همراه با حافظه رم بیشتر برای یک گوشی پیکسل، در اختیار خریداران قرار گرفته است.

نسل اول، دوم و سوم گوشی‌ های پیکسل با یک رم ۴ گیگابایتی عرضه شده بودند، اما گوگل پیکسل 4 به رم ۶ گیگابایتی افزایش پیدا کرده است و این گوشی را قابل رقابت با دیگر محصولات اندرویدی می ‌کند. اگرچه می ‌دانیم که گزینه ‌های ۸ و ۱۲ گیگابایتی هم در بازار وجود دارند، اما یقینا این یک پیشرفت غیرقابل انکار برای سری پیکسل محسوب می ‌شود.

کارکرد گوشی سرعت بسیار بالایی دارد و می ‌تواند برنامه ‌ها و بازی ‌ها را به آسانی اجرا کند. یقینا با چنین ترکیب سخت ‌افزاری، گوگل پیکسل 4 می ‌تواند همانند یک گوشی مدرن عمل کند. آمارهای به‌دست آمده از سنجش معیار نشان می ‌دهد که عملکرد گوگل پیکسل 4 گرچه به حد گوشی ‌های رده بالایی همچون گلکسی S10 پلاس نمی ‌رسد، اما در برابر محصولات خوب دیگر، حداقل از قافله عقب نمانده است.

این تراشه، بهترین مدل بازار نیست، اما گوگل پیکسل 4 تمام بازی‌ها و نرم‌افزارها را بدون هیچ مشکلی اجرا می‌ کند و در تست‌ هایی که صورت گرفته است، مشکل خاصی دیده نمی‌ شود.

باتری؛ نقطه ضعف انکار نشدنی گوگل پیکسل 4

عمر باتری از جمله فاکتورهایی است که شما را به گوگل پیکس 4 امیدوار نمی‌ کند. عمر باتری بسیار ضعیف است و وقتی که به رده قیمت این محصول و لقب یکی از گوشی‌ های مدرن بازار نگاه می ‌اندازیم، این موضوع می ‌تواند بسیار ناامید کننده باشد. با متوجه شدیم که گوگل پیکسل 4، بعد از شارژ کامل، نمی ‌تواند برای یک روز کامل دوام بیاورد. گوشی در اوایل عصر باتری خالی کرده و حتی اگر استفاده‌ بیشتری از آن داشته باشید، احتمالا در اوایل ظهر باید به فکر شارژ کردن آن باشید.

این عملکرد زاییده‌ باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی است که گوگل برای سری چهارم گوشی پیکسل خود در نظر گرفته است. حتی صفحه نمایش کوچک‌تر هم سبب نمی ‌شود که گوگل بتواند توجیهی برای این باتری کوچک داشته باشد. این باتری حتی عمر خوبی هم ندارد و به‌ حد و اندازه‌ گوگل پیکسل 3 نمی‌ رسد. گفتنی است که سری قبلی، از یک باتری ۲۹۱۵ میلی آمپر ساعتی برخوردار بود.

در تست ‌هایی که صورت گرفته است، یک فیلم ۹۰ دقیقه ‌ای با روشنایی کامل روی گوشی گوگل پیکسل 4 پخش شده و حدود ۲۰ درصد از باتری را خالی می ‌کند. نتایج وحشتناک نیستند، اما یقینا بهترین گزینه‌ بازار را هم در اختیار ما قرار نمی ‌دهد، چرا که برای مثال، همین تست روی وان پلاس 7T پرو انجام شده و تنها ۱۰ درصد از باتری خالی شده بود.

نکته‌ جالب ماجرا اینجاست که گوگل پیکسل 4 از فناوری شارژ سریع قابل توجهی استفاده می ‌کند که در صورت استفاده از شارژر USB-C موجود در جعبه، می ‌توانید در عرض ۳۸ دقیقه، شارژ گوشی را از صفر به پنجاه درصد برسانید.

شارژ کامل گوشی یک ساعت و ۵۳ دقیقه زمان می ‌برد و همانند سایر فناوری‌های شارژ سریع، گوگل سعی کرده است که روی سرعت متمرکز شده و رفته رفته این سرعت شارژ کاهش پیدا می ‌کند.

گوگل پیکسل 4 از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی می ‌کند و این قابلیت بسیار مفیدی است. شما می ‌توانید گوشی را روی یک پایه تنظیم کرده و از این طریق، اطمینان حاصل کنید که شارژدهی گوشی انجام می‌ شود. با این حال و به‌صورت کلی، عمر باتری گوگل پیکس 4 فقط برای افرادی مناسب است که استفاده‌ زیادی از گوشی خود در تایم روز ندارند. گوگل پیکسل 4 XL باتری بزرگ ‌تر و عمر طولانی‌تری دارد و گزینه‌ به مراتب بهتری است. اگر چیزی فراتر از این نیاز دارید، باید به سراغ یکی از برندهای بهتر بازار رفته و احتمالا به فکر خرید یک گوشی هوشمند بالارده باشید.

Google Pixel 4

طراحی خاص و شکیل و فراموش نشدنی

گوگل پیکسل 4 تفاوت زیادی از نظر طراحی با گوگل پیکسل 3 ندارد، طراحی به‌طور قابل توجهی به ‌روزرسانی شده است. این تفاوت به حدی است که گاهی اوقات تشخیص اینکه یکی از گوشی‌های سری پیکسل را در دست گرفته‌اید سخت می ‌شود، مخصوصا اگر یکی از نسخه ‌های مات آن را خریداری کرده باشید. این گوشی دارای یک قاب آلومینیومی است که در اطراف دستگاه یک سازه محکم قرار داده است و با یک پوشش مشکی پلاستیکی تکمیل پیدا می‌  کند.

حسی که گوشی برای اولین ‌بار به شما ارائه می ‌کند، کمی عجیب است. این روزها وقتی که یک گوشی هوشمند پرچم‌دار از یکی از برندها خریداری می‌ کنیم، به فلز یا شیشه‌ی بسیار باحال آن‌ها عادت کرده ‌ایم و می ‌دانیم که کیفیت دلپذیری هم دارند. گفتنی است که چنین موردی در پیکسل 4 هم وجود دارد و جذابیت ‌های بصری آن تمامی ندارد.

با این حال، پس از چند دقیقه کار با پیکسل 4، این حس و حال بیشتر هم می ‌شود. چنین چیزی در مقایسه با تمام رقبایی که از قاب تمام شیشه ‌ای یا فلزی استفاده می ‌کنند، بسیار بیشتر است وخوش دست بودن گوشی بیش از هر چیزی نمایان می ‌شود.

احتمالا این حس مطابق سلیقه‌ تمام افراد نیست، چرا که به‌ عنوان یک گوشی رده بالا، کاربرانی هم خواهند بود که نمی ‌توانند آن ارزش واقعی به‌ دست گرفتن یک گوشی گران قیمت را داشته باشند. اما این گوشی حالت گرفتن ایمن‌ تری به ‌دلیل اندازه کوچک ‌تر دارد و به ‌راحتی هم در جیب جا می ‌شود. این تمام چیزی است که بسیاری از افراد هنگام کار با گوشی آن را دوست خواهند داشت.

قسمت پشت گوشی نیز از شیشه ساخته شده است، اما رنگ‌های خاص‌ تری را می ‌بینیم که تنوع جالبی نسبت به گوشی ‌های دیگر به آن داده است. مدل نارنچی رنگ آن از یک جنس سرامیکی عجیب و غریب استفاده کرده است، اما دقیقا همان چیزی است که بعد از چند دقیقه کار کردن با گوشی، آن را دوست خواهید داشت. نسخه‌ سفید گوشی نیز تقریبا از طراحی پشت یکسانی استفاده می ‌کند. اگر مدل مشکی گوشی گوگل پیکسل 4 را خریداری کنید، خواهید دید که از شیشه‌ سنتی‌تری که در گوشی‌ های پرچم‌دار دیگر می ‌بینیم، برای آن استفاده شده است است.

گوگل پیکسل 4 از یک صفحه نمایش با اندازه ۵.۷ اینچی استفاده می ‌کند و یقینا کوچک‌تر از بسیاری از گوشی ‌های هوشمند پرچم‌دار بازار است و از این رو بسیاری از افراد به‌راحتی با یک دست می ‌توانند با آن کار کنند. ابعاد گوگل پیکسل 4 ۱۴۷.۱ در ۶۸.۸ در ۸.۲ میلی متر است و وزنی بالغ ‌بر ۱۶۲ گرم دارد.

Google Pixel 4

چرا گوشی Google Pixel 4 را بخریم؟

خرید گوشی گوگل پیکسل 4 را می ‌توان از چند منظر مورد بررسی قرار داد. این گوشی از یک دوربین فوق ‌العاده قدرتمند بهره می ‌برد و علاقه ‌مندانی که به این موضوع اهمیت قائل هستند، احتمالا خرید این گوشی را باید در اولویت قرار دهند. هیچ شکی وجود ندارد گه گوگل بار دیگر یکی از بهترین دوربین ‌های هوشمند بازار را ارائه کرده است. وجود حالت خودکار و عملکرد عالی آن، سبب می ‌شود که حتی از نظر نرم‌ افزاری هم شاهد عملکرد خوب دوربین گوشی باشیم. موارد دیگری همچون حالت نجوم دوربین هم بسیار عالی کار می ‌کند. اگر به‌دنبال دوربینی هستید که تقریبا در هر شرایطی قادر به عکس‌ برداری باشد، گوگل ممکن است که آن را به گوگل پیکس 4 به شما ارائه داده باشد.

اگر به یک گوشی رده‌ بالای کوچک نیاز دارید، بازهم خرید گوشی گوگل پیکسل 4 می‌ تواند به شما کمک کند. این گوشی کوچک‌ترین دستگاه موجود در بازار نیست، اما استفاده از آن با یک دست بسیار راحت‌تر از بسیاری از گوشی ‌های هوشمند پرچم‌دار برندهای مختلف است که با سیستم ‌عامل اندروید عرضه شده‌ اند. اگر می‌ خواهید دستگاهی خریداری کنید که به‌اندازه کافی (نه زیاد) کوچک بوده و به‌راحتی در جیب شما جای بگیرد، احتمالا گوگل پیکسل 4 تنها گزینه‌ شما در بازار است.

اگر به‌دنبال صفحه نمایش با کیفیتی هستید، بازهم خرید گوشی گوگل پیکسل 4 را به شما توصیه می‌ کنیم. این محصول یکی از بهترین ‌های بازار است که نمایشگر ۹۰ هرتزی داشته است و در این زمینه به‌ عنوان یک گوشی پیشرو عمل می‌ کند. این نرخ تازه سازی، عملکرد روان و صاف دستگاه را برای تمام بازی‌ ها و نرم ‌افزارها فراهم می ‌کند و به‌نظر عالی می ‌رسد. از پیمایش روان گرفته تا گشت و گذار در شبکه ‌های اجتماعی، همه چیز در سطح عالی قرار دارد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Google Pixel 4

قیمت گوشی گوگل پیکسل 4 احتمالا برای بسیاری از کاربران علاقه‌مند این سری ارزشش را خواهد داشت. نظرات کاربران هم همین موضوع را اثبات می ‌کند. بسیاری از افراد از سخت‌افزار قدرتمند، دوربین عالی و صفحه نمایش ۹۰ هرتزی گوشی احساس رضایت دارند و کمتر کسی را می ‌بینیم که به‌دلیل باتری ضعیف گوشی، قید خرید آن را بزند. پیشرفت گوگل پیکسل 4 نسبت به سری قبلی یعنی پیکسل 3 کاملا قابل محسوس است و گوگل به‌خوبی توانسته است که حجم عظیمی از طرفداران خودش را راضی نگه دارد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
October 2019
تاریخ شمسی
مهر 1398
طول و عرض
147.1x68.8 میلی متر
ضخامت
8.2 میلی متر
وزن
162 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8150 Snapdragon 855
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485
پردازنده گرافیکی
Adreno 640
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
P-OLED
اندازه صفحه نمایش
5.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2280 پیکسل
تراکم پیکسلی
444~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66, 71 - Global
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 38, 39, 40, 41, 46, 48, 66, 71 - USA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12.2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.55 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.7
فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.4 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک دوبرابری PDAF
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
سایز سنسور 1/3.6 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 50 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر
زوم اپتیکال 2x
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 22 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.22 میکرومتر
لیزر AF ندارد
دوربین سلفی دوم
TOF 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth
سنوسر بیومتریک
بلندگو
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
حسگر تشخیص چهره (Face recognition)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 4 تک‌ سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 4 تک‌ سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
October 2019
تاریخ شمسی
مهر 1398

طراحی

طول و عرض
147.1x68.8 میلی متر
ضخامت
8.2 میلی متر
وزن
162 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8150 Snapdragon 855
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485
پردازنده گرافیکی
Adreno 640

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
P-OLED
اندازه صفحه نمایش
5.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2280 پیکسل
تراکم پیکسلی
444~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900<br /> CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66, 71 - Global<br /> 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 38, 39, 40, 41, 46, 48, 66, 71 - USA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12.2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.55 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.7<br /> فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.4 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک دوبرابری PDAF<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> سایز سنسور 1/3.6 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 50 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> زوم اپتیکال 2x<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 22 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.22 میکرومتر<br /> لیزر AF ندارد
دوربین سلفی دوم
TOF 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth<br /> سنوسر بیومتریک

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
حسگر تشخیص چهره (Face recognition)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم