برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل جی ال ایکس مدل C58 دوسیم کارت

GLXC58 Dual Sim Mobile Phone

GLX C58 Dual Sim Mobile Phone

  • سیستم عامل : ندارد
  • حافظه داخلی : 4 مگابایت
  • دوربین :  VGA
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 2G
  • باتری :  2500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 2 گیگابایت
کمتر از 4 گیگابایت
2G
2500 میلی آمپر
توضیحات

معرفی گوشی جی ال ایکس c58

این روزها بازار ساخت و تولید گوشی­ های هوشمند بسیار گرم شده است. آنقدر گرم که دیگر کمتر کسی به گوشی ­های ساده­ای که از صفحه نمایش لمسی بهره نمی­برند توجه می­کند. اما جالب است که بدانید که این موبایل­ ها همچنان مخاطب ­های خاص و وفادار خود را دارند. این مدل­های ساده تنها متعلق به افرادی که به گوشی­ های هوشمند امروزی علاقمند ای ندارند؛ نیست. بلکه برای کاربرانی که قصد دارند به دلایل مختلف برای مدتی از هیاهوی شبکه ­های مجازی فاصله بگیرند و یا کاربرانی که به یک گوشی ساده در کنار گوشی اصلی خود نیاز دارند نیز مناسب است. یکی از این گوشی ­ها جی ال ایکس c58 است. این گوشی ویژگی­هایی دارد که به کمک آن­ها به راحتی می­تواند توجه مخاطبان خاص خود را جلب کند. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است قصد داریم جنبه­های مختلف گوشی جی ال ایکس سی 58  را مورد بررسی دقیق قرار دهیم. با ما همراه باشید.

جی ال ایکس c58 یک گوشی ساده و سبک وزن است. نمی­توان از این مدل همان انتظاری را داشت که اغلب از یک گوشی هوشمند دارید. اما این گوشی در نوع خودش یک انتخاب بسیار مناسب است. جی ال ایکس c58 به طور خاص برای افرادی که قصد تهیه­ ی یک گوشی دوم را دارند بسیار مناسب است چرا که وزن کم گوشی باعث می­ شود که حمل کردن آن برای کاربر زحمت زیادی ایجاد نکند. از طرف دیگر جی ال ایکس سی58  یک مدل بسیار کم حجم هم هست که همین ویژگی آن را برای این دسته از کاربران بیش از پیش ایده آل می­کند چرا که استفاده از گوشی به مدت طولانی دست را اصلا خسته نمی­کند. این گوشی 893 گرم وزن دارد. این گوشی از قابلیت­ های دیگر گوشی­ های پیشرفته بی بهره است؛ اما در انجام وظیفه­ی خودش بسیار خوب عمل می­کند. در واقع آنتن دهی این گوشی بسیار خوب است. همچنین ظرفیت باتری این مدل نسبت به دیگر مدل­های مشابه در سطح بهتری قرار دارد.

GLX C58

معیارهای خرید گوشی جی ال ایکس c58

نصب دو سیم کارت به صورت همزمان

همانطور که پیش­تر هم اشاره کردیم یکی از پررنگ ­ترین نقاط قوت جی ال ایکس c58 آنتن دهی قدرتمندش است. این ویژگی در کنار قابلیت نصب دو سیم کارت به صورت همزمان بر روی این گوشی باعث شده است که به یک وسیله­ی واقعا کاربردی در نزد کاربرانش تبدیل شود. گوشی جی ال ایکس c58 تماس ها را با کیفیت و سرعت بسیار خوب برقرار می­کند.

حتی یک آوا را هم از دست ندهید

جی ال ایکس c58 قابلیت پخش فایل­های موسیقی MP3 و فایل­های ویدئویی 3GP را دارد. با توجه به این دو می­توان این گونه بیان کرد که جی ال ایکس c58 کاملا هم یک گوشی کاربردی که تنها به درد برقرار تماس می­خورد نیست. بلکه شما می­توانید با کمک اسپیکرهای قدرتمند این مدل موزیک­های دلخواه خود را در هر مکان و هر زمانی که دوست دارید گوش دهید. لازم به ذکر است که حافظه­ ی ذخیره سازی که برای جی ال ایکس c58 در نظر گرفته شده است به اندازه­ی 8 گیگابایت است. این فضای ذخیره سازی برای ذخیره­ی فایل­های موسیقی در حجم زیادی مقدار بسیار خوبی است. همچنین این مدل قادر به پشتیبانی از حافظه ی جانبی تا سقف16  گیگابایت نیز می­باشد.

صفحه نمایش رنگی و دوربین

جی ال ایکس c58 به یک صفحه نمایش رنگی به اندازه­ی2.4  اینج مجهز شده است. در ساخت این صفحه نمایش رنگی از تکنولوژی 0.08MP استفاده شده است. بنابراین در این مدل از یک صفحه نمایش یکنواخت سیاه و سفید خبری نیست. نمایش رنگ­ها در این صفحه نمایش کار کردن با گوشی را به یک تجربه­ی لذت بخش تبدیل می­کند. دوربین گوشی جی ال ایکس سی 58  در پشت گوشی قرار گرفته است و قادر است که تصاویری را با رزولوشن 320×240 به ثبت برساند. این دوربین به یک فلش هم مجهز است که می­توان از آن به عنوان یک چراغ قوه هم استفاده کرد.

GLX C58

چرا گوشی جی ال ایکس c58 بخریم؟

جی ال ایکس c58 یک کارراه انداز است. پیش از هر چیز لازم است بگوییم این مدل بی شک مخاطبان خاص خود را دارد. اگر شما به دنبال یک گوشی غیر اندرویدی برای استفاده به عنوان گوشی دوم و یا حتی اصلی می­گردید، گوشی جی ال ایکس c58  ممکن است همانی باشد که به دنبال آن هستید. این سرباز کلاسیک در برقراری تماس به خوبی عمل می­کند و قادر است دو سیم کارت را به صورت همزمان پشتیبانی کند. به یک صفحه نمایش رنگی مجهز است که آن را از حالت یک نواختی خارج می­کند. یک دوربین دارد که ممکن است در شرایط خاص به کار شما بیاید. یکی از جذابیت­های این مدل حافظه ی ذخیره سازی بالایی است که برای آن در نظر گرفته شده است  و در کنار این حافظه امکان اضافه کردن حافظه­ی جانبی هم وجود دارد.

برای جی ال ایکس c58 یک باتری با ظرفیت 2500  میلی آمپر در نظر گرفته شده است که در واقع مقدار خوبی است و در مقایسه با همرده ­هایش عمر بیشتری دارد. بلوتوث و رادیو اف ام هم دو قابلیت دیگر در این مدل است. جی ال ایکس c58 دارای گارانتی جی ال ایکس است و ناگفته نماند که تولید کشور ایران است.

GLX C58

نظرات کاربران پس از خرید گوشی جی ال ایکس c58

این گوشی ساده توانسته که رضایت کاربرانش را به خوبی جلب کند. عمده رضایت کاربران به کیفیت بالای گوشی در هنگام برقراری ارتباط و همچنین حافظه­ی ذخیره سازی بالای گوشی برمیگردد. وزن کم گوشی باعث شده است که نگه داری آن در طولانی مدت برای کاربران راحت باشد. به عقیده­ی برخی از کاربران صفحه نمایش جی ال ایکس c58 می­توانست مقداری بزرگتر باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

طول و عرض
135 × 127 میلیمتر
ضخامت
54 میلی‌متر
وزن
93 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
32 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
اندازه صفحه نمایش
2.4 اینچ
نوع سیم کارت
سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 3
رادیو
دارد
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
VGA
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
بله
ظرفیت باتری
2500 میلی آمپر
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
گوشی خوبیه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل جی ال ایکس مدل C58 دوسیم کارت
گوشی موبایل جی ال ایکس مدل C58 دوسیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

طول و عرض
135 × 127 میلیمتر
ضخامت
54 میلی‌متر
وزن
93 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

حافظه

حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
32 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
اندازه صفحه نمایش
2.4 اینچ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز اصلی (15 × 25 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 3
رادیو

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
VGA

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
ظرفیت باتری
2500 میلی آمپر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم