برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل جی ال ایکس مدل F201 دوسیم کارت

GLXF201 Dual Sim Mobile Phone

GLX F201 Dual Sim Mobile Phone

  • سیستم عامل : جاوا
  • حافظه داخلی : 8 مگابایت
  • دوربین : 0.08 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 2G
  • باتری : لیتیوم یون 800 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 4 گیگابایت
2G
800 میلی آمپر
توضیحات

معرفی گوشی جی ال ایکسF201

شاید انتظار می‌ رفت با گذر زمان از محبوبیت گوشی‌های کلاسیک تاشو کم شود اما این مدل گوشی‌ها همچنان طرفداران خود را دارند. گوشی کلاسیک و تاشو برای افرادی که محیط کاری خطرناک داشته یا افرادی که از پیچیدگی گوشی‌های هوشمند خسته شده‌اند، گزینه مناسبی است. گوشی F201یکی از گوشی های تاشوی ساخت شرکت جی ال ایکس می باشد که با حداقل امکانات عرضه شده است و هیچ نکته‌ برجسته ‌ای در ساخت این گوشی وجود ندارد و مانند اکثر گوشی ‌های تاشوی دیگر شرکت‌های مختلف، امکانات ساده و ابتدایی دارد. این گوشی طراحی خوبی دارد و در دو رنگ مشکی و طلایی و نقره ای عرضه شده است. جی ال ایکس F201 یک گوشی دو سیم کارت است که در سبک طراحی تاشو ساخته شده است. صفحه نمایش رنگی این گوشی اندازه 2.4 اینچی دارد که دقت رنگ آن برای یک گوشی با چنین مشخصاتی مورد قبول است. کار با این گوشی راحت بوده و برای تماس و ارسال پیامک مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از لحاظ آنتن دهی نیز بسیار قوی و خوب است. جی ال ایکس F201 علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی هم دارد. با قراردادن یک کارت حافظه‌ جانبی می‌توانید تا 8 گیگابایت حافظه‌ آن را افزایش دهید. دارا بودن رادیو و بلوتوث از ویژگی های دیگر گوشی F201 است.

جی ال ایکس مدل F201

معیار های خرید گوشی جی ال ایکس F201 

طراحی گوشی جی ال ایکسF201

گوشی F201از سری گوشی های کلاسیک تاشو ساخت شرکت جی ال ایکس می باشد. این مدل نیز همانند دیگر گوشی های ساده از دو بخش صفحه ‌نمایش و صفحه‌ کلید تشکیل شده است. این مدل گوشی جی ال ایکس با کیفیت ساخت خوب و طراحی مناسبش توانسته جایگاه خوبی در میان کاربران به دست آورد.این گوشی دارای حافظه داخلی 8 مگابایت با قابلیت ارتقا داخلی با کارت حافظه تا 8 گیگابایت است. جی ال ایکس F201صفحه‌ نمایشی با ابعاد 2.4 اینچی با رزولوشن 240 در 320 دارد. این سری از گوشی های موبایل جی ال ایکس از امکانات کاملی نظیر بلوتوث، رادیو، دوربین، کارت حافظه خارجی، چراغ‌ قوه و پشتیبانی از دو سیم کارت برخوردار هستند.  بدنه این گوشی دارای ابعاد 108 در 52.5 میلی متر با ضخامت 16.65 میلی متر می باشد. وزن جی ال ایکس F201در حدود63 گرم است. ابعاد این گوشی به صورتی است که حمل آن بسیار راحت می باشد.کلیدهای خوش‌ساخت که به‌ راحتی لمس می ‌شوند و روی آن‌ها حروف فارسی هم حک شده، باعث شده که این گوشی موبایل مناسب افرادی شود که به دلیل سن زیاد از ضعف بینایی رنج می ‌برند. اندازه‌ سیم ‌کارت قابل استفاده در این گوشی دو سیم ‌کارته، اندازه‌ استاندارد است. دفترچه راهنما، هندزفری و شارژر از اقلام همراه این گوشی می باشند.

صفحه نمایشگوشی جی ال ایکسF201

صفحه نمایش گوشی F201رنگی از نوع غیر لمسی و در اندازه 2.4 اینچ می باشد که دارای رزولوشن 320 در 240 است.

دوربین گوشی جی ال ایکسF201

دوربینی که برای جی ال ایکس F201تعبیه شده دارای سنسور0.08 مگاپیکسل می باشد که در حد گوشی کلاسیک قابل قبول است و داشتن دوربین در محصولات پایین‌ رده و کلاسیک یک مزیت نیز به حساب می آید.

باتری گوشی جی ال ایکسF201

گوشی F201  دارایباتری قابل تعویض با ظرفیت 800 میلی‌ آمپر ساعت می باشد.

جی ال ایکس مدل F201

چراگوشی جی ال ایکسF201را بخریم؟

هنوز هم افرادی هستند که استفاده از یک گوشی موبایل کلاسیک با کلیدهای بزرگ و قابل لمس را به گوشی‌های هوشمند ترجیح می‌دهند.گوشی F201از گوشی های ساده و کلاسیک بوده و صفحه نمایش رنگی و رابط کاربری ساده ‌ای دارد. این گوشی قابلیت استفاده همزمان دو سیم کارت را داشته و از صفحه نمایش 2.4 اینچی نیز بهره می برد. در مجموع می‌ توان گفت جی ‌ال ‌ایکس گوشی موبایل کلاسیکش را با کلیدهای بزرگ و مناسب، حروف فارسی حک ‌شده روی آن، کلیدهای شماره‌ گیری سریع و میانبر را مناسب سالمندان و افرادی طراحی کرده است که در استفاده از گوشی موبایل به کمک نیاز دارند و نمی ‌توانند به ‌راحتی با گوشی ‌های هوشمند جدید کار کنند. خرید گوشی جی ال ایکس F201برای این افراد بسیار کاربردی می باشد.قیمت گوشی جی ال ایکسF201نیز بسیار مقرون به صرفه است.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی جی ال ایکس F201

طراحی تاشوی گوشی F201اولین چیزی است که می ‌تواند مخاطب را به سوی خود جلب کند. استفاده از این صفحه نمایش 2.4 اینچی نیز برای محصولاتی در این بازه قیمتی کاملا معقول و منطقی به نظر می ‎رسد و نمی ‌توان انتقادی به آن وارد کرد.این گوشی جی ال ایکس با در اختیار داشتن کلیدهای کارآمد، می ‌تواند انتخاب مناسبی برای سالمندان و افرادی باشد که در جستجوی محصولی باکیفیت برای برقراری تماس و ارسال پیامک هستند. برای این محصول امکانات دیگری مانند بلوتوث، رادیو FM، جک 3.5 میلی متری و باتری 800 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده‌ که در کنار هم می ‌توانند کارایی این گوشی موبایل را تا چندین برابر افزایش دهند.از ویژگی‌های این گوشی می‌ توان به دو سیم‌ کارته بودن اشاره کرد. طراحی ساده و ابعاد استاندارد باعث شده تا استفاده و جا‌به‌جایی این مدل آسان باشد. خرید گوشی جی ال ایکس F201به افرادی که با هزینه کم قصد خرید گوشی دو سیم کارته کلاسیک را دارند پیشنهاد می گردد. این مدل برای سالمندان یا افرادی که قصد تهیه گوشی با کاربری ابتدایی را دارند مناسب است. قیمت گوشی جی ال ایکسF201نسبت به امکاناتش بسیار مناسب می باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

طول و عرض
52.5 × 108 میلیمتر
ضخامت
16.65 میلی‌متر
وزن
63 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
اندازه صفحه نمایش
2.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
320 × 240 پیکسل
شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
دارد
بلوتوث
دارد
رادیو
دارد
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
0.08 مگاپیکسل
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
بله
ظرفیت باتری
800 میلی آمپر
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل جی ال ایکس مدل F201 دوسیم کارت
گوشی موبایل جی ال ایکس مدل F201 دوسیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

طول و عرض
52.5 × 108 میلیمتر
ضخامت
16.65 میلی‌متر
وزن
63 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

حافظه

حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
اندازه صفحه نمایش
2.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
320 × 240 پیکسل

مخابرات و ارتباطات

شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
بلوتوث
رادیو

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
0.08 مگاپیکسل

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

پشتیبانی از زبان فارسی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
ظرفیت باتری
800 میلی آمپر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم