برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت (Active)

Apple iPhone 13 Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone(Active)

  • سیستم عامل : iOS 15
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 12 - 12 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم یون 3240 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
ios 15
5G
12 - 12 مگاپیکسل
3240 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی اپل آیفون ۱۳

اپل، یکی از پرطرف‌دارترین شرکت‌ها در زمینه تولید گوشی های هوشمند است و در حال حاضر به عنوان تنها رقیب جدی گوشی های اندرویدی شناخته می‌شود. این شرکت، طرف‌داران زیادی در سرتاسر دنیا دارد، که چشم به راه محصولات جدید این شرکت هستند. چشم به راهان اپل، امسال با خانواده آیفون ۱۳ مواجه شدند، که به لطف پردازنده‌ای با بیش‌ترین اورکلاک، به صدر جدول قدرتمندترین خانواده‌ها رفته.

جدا از بحث پردازنده، این خانواده، با طراحی جنجال برانگیزی آمده‌اند و این جنجال بیش‌تر به عضو پایه سری آیفون ۱۳ یعنی خود آیفون ۱۳ مربوط می‌شد. آیفون ۱۳، گوشی‌ای است که با طراحی تکراری، پردازنده آ ۱۵ بایونیک، دو سنسور به عنوان دوربین اصلی، دو سنسور به عنوان دوربین سلفی و نمایشگری شخصی‌سازی شده می‌آید. عضو پایه خانواده آیفون ۱۳، شباهت سخت‌افزاری زیادی با برادر کوچک خود، یعنی آیفون ۱۳ مینی دارد. در ادامه، به بررسی عضو پایه خانواده آیفون ۱۳ با طراحی جنجال‌برانگیر می‌پردازیم که چشم امید خیلی از طرف‌داران اپل است.

مقدمه‌ای بر تشریح اپل آیفون ۱۳

حقیقتا، هیچ کلمه‌ای جز جنجال‌برانگیز، معرف خوبی برای طراحی آیفون ۱۳ نیست. این طراحی، همان طراحی آیفون ۱۲ است، که اپل، با دو تغییر جزئی در زمینه‌های اندازه ناچ و چینش سنسورهای دوربین اصلی، آن را بر روی آیفون ۱۳ سوار کرده. این گوشی با فریم تخت، پنل جلویی متوازن و پنل پشتی ساده می‌آید و از حق نگذریم، طراحی، مستقل از تکراری بودن، جذاب و قابل توجه است.

آیفون ۱۳ از فناوری فایو جی پشتیبانی می‌کند. سخت‌افزار این گوشی، باندهای زیادی برای پشتیبانی از فناوری نسل پنجم دارد، که سبب سرعت زیاد این فناوری می‌شوند. تراشه، آ ۱۵ بایونیک نام دارد و بر پایه لیتوگرافی ۵ نانومتری طراحی شده. این پردازنده، نسبت به پردازنده پیشین اپل، ۵۰ درصد، سرعت بیش‌تری دارد و پردازنده گرافیکی آن هم ۳۰ درصد، عملکرد بهتری از خود نشان داده. این تراشه، یک تراشه شش هسته‌ای با اورکلاک ۳.۲۲ گیگاهرتز است.

نمایشگر شخصی‌سازی شده اپل بر روی این گوشی دیده می‌شود. پنل نمایشی Super Retina XDR OLED با نهایت نرخ روشنایی ۸۰۰ نیتی بر روی پنل جلویی آیفون ۱۳ لحاظ شده و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی دارد. این نمایشگر، وضوح FHD را ارائه می‌دهد و با قابلیت WCG آمده. صفحه نمایش آیفون ۱۳ از یک محافظ سرامیکی استفاده می‌کند.

خانواده آیفون ۱۳، من جمله همین آیفون ۱۳ با باتری‌های حجیم‌تری نسبت به خانواده آیفون ۱۲ معرفی شده‌اند و از طرفی دیگر هم، پردازنده این خانواده، مصرف کم‌تری دارد. دوربین اصلی آیفون ۱۳، دو سنسور را شامل می‌شود، که هر دو، کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی دارند. دوربین سلفی هم یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج-امنیتی دارد، که بیش‌تر به دلیل افزایش رمزگشایی چهره درنظر گرفته شده.

Apple iPhone 13

طراحی اپل آیفون ۱۳

همان‌طور که گفتیم و شما هم می‌دانید، طراحی این گوشی، همان طراحی آیفون ۱۲ با تغییرات جزئی است. حقیقتا، طراحی خانواده آیفون ۱۲، خیلی خوب بود و نیازی به تغییر نداشت. آیفون ۱۳ با گواهینامه IP68 آمده، که نشان از مقاومت آن تا عمق ۶ متری آب برای ۳۰ دقیقه دارد. این گواهینامه، به مقاومت آیفون ۱۳ در برابر گرد و غبار نیز اشاره می‌کند.

پنل جلویی، ظاهر بسیار دلچسبی دارد. حواشی هم‌اندازه و باریک این پنل در سمت راست، چپ و بالا، چیزی است، که زیاد در گوشی های هوشمند، آن را مشاهده نمی‌کنیم. در بالای نمایشگر، ناچ مستطیلی شکل دوربین اصلی مشهود است، که به نقل از شرکت اپل، ۲۰ درصد نسبت به ناچ آیفون ۱۲ کوچک‌تر شده.

پنل پشتی از جنس گوریلا گلس است و از این رو، مقاومت زیادی دارد. این پنل شیشه‌ای در مرکز خود از سیب گازخورده اپل میزبانی می‌کند، که کمی هم براق است. در گوشه بالایی پنل پشتی، قاب مربعی شکل پرحاشیه دوربین اصلی دوگانه دیده می‌شود. اپل، در آیفون ۱۲، دو سنسور دوربین اصلی را به صورت عمودی در سمت چپ قاب مربعی شکل لحاظ کرد، اما سنسورهای آیفون ۱۳ به صورت قطری جاگذاری شده‌اند. قاب دوربین، اندکی بزرگ‌تر از قاب دوربین آیفون ۱۲ است.

بر روی فریم آیفون ۱۳، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دیده نمی‌شود و اگر شما، طرف‌داران هدفون‌های سیمی هستید، باید به سراغ تبدیل بروید. آیفون ۱۳ با فریم آلومینیومی می‌آید. «Apple iPhone 13» با ابعاد ۱۴۶.۷ در ۷۱.۵ در ۷.۷ میلی‌متر، وزن ۱۶۴ گرم و رنگ‌های آبی، قرمز، صورتی، سفید و مشکی عرضه می‌شود.

Apple iPhone 13

نمایشگر اپل آیفون ۱۳

پنل نمایشی شخصی‌سازی شده Super Retina XDR OLED بر روی قاب جلویی آیفون ۱۳ حاضر شده. این پنل با وضوح بسیار چشم‌گیری آمده، که می‌تواند برای کاربران دوست‌دار فیلم و سریال، خوب باشد. پنل نمایشی آیفون ۱۳ از فناوری‌های HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین، قابلیت Wide color gamut برای این نمایشگر درنظر گرفته شده، که بیش‌تر در بین تلویزیون‌ها رواج دارد و سبب واقعی‌تر شدن رنگ‌ها می‌شود.

نمایشگر، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را ارائه می‌دهد، که آن را تحت عنوان نرخ نوسازی استاندارد می‌شناسیم. نهایت نرخ روشنایی نمایشگر در حالت عادی، ۸۰۰ نیت است، که مقدار خوبی به شمار می‌رود. این نرخ روشنایی در حین پخش محتوای HDR می‌تواند به مقدار ۱۲۰۰ نیت، افزایش یابد.

صفحه نمایش آیفون ۱۳ با قطر ۶.۱ اینچی معرفی شده؛ برای درک بهتر اندازه، بهتر است بدانید که قطر معمول در بین گوشی های هوشمند، ۶.۵ اینچ است. رزولوشن ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پیکسل برای این نمایشگر ذکر شده، که با احتساب قطر می‌شود از آن تراکم پیکسلی ۴۶۰ پیکسل بر هر اینچ را استخراج کرد. صفحه نمایش آیفون ۱۳ دارای یک محافظ سرامیکی است. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۹۰.۲ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۶ درصد از فضای پنل جلویی «Apple iPhone 13» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار اپل آیفون ۱۳

«Apple iPhone 13» با سیستم عامل iOS 15 عرضه می‌شود. جدا از تمامی پیشرفت‌های جذاب این سیستم عامل، که در فیس‌تایم، سافاری و غیره به وضوح حس می‌شوند، اپل گفته که قصد دارد تا گوشی های کاربران خود را برای کشف آزاردهندگان جنسی کودکان، بررسی کنید. این موضوع، خشم بسیاری از کاربران را برانگیخته، اما آیا به نظر شما، امنیت اجتماعی کودکان بر حریم شخصی افراد، مقدم است یا نه؟

از بحث بالا که بگذریم به سخت‌افزار جذاب این گوشی می‌رسیم. پردازنده آ ۱۵ بایونیک آیفون ۱۳ به گفته اپل، ۵۰ درصد، سرعت بیش‌تری نسبت به آ ۱۴ بایونیک خانواده آیفون ۱۲ دارد و پردازنده گرافیکی آن نیز ۳۰ درصد بهتر است. آ ۱۵ بایونیک  بر پایه لیتوگرافی ۵ نانومتری طراحی شده و عملکرد بسیار بهتری نسبت به اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس از خود نشان داده.

آ ۱۵ بایونیک، یک پردازنده ۶ هسته‌ای است، که ۲ هسته آن با بیشینه فرکانس فوق‌العاده ۳.۲۲ گیگاهرتز کار می‌کنند، ولی ۴ هسته دیگر، فرکانس و مصرف کم‌تری دارند. اپل برای این گوشی، پردازنده گرافیکی ۴ هسته‌ای خود را انتخاب کرده، که نسبت به نسل قبلی، پیشرفت‌هایی داشته. «Apple iPhone 13» در ۱ نسخه رم ۴ گیگابایتی و ۳ نسخه حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

Apple iPhone 13

دوربین اپل آیفون ۱۳

دوربین اصلی آیفون ۱۳، دو سنسور را شامل می‌شود. سنسور اصلی این دوربین، لنز ۱۲ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6، فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر و لرزشگیر سنسور-شیفت است، که ۴۷ درصد نسبت به سنسور آیفون ۱۲، نور بیش‌تری دریافت می‌کند؛ این سنسور می‌تواند در محیط‌های کم‌نور خوب ظاهر شود و نویز چندانی هم ثبت نکند. سنسور اصلی توانایی تولید کردن پیکسل‌های ۱.۷ میکرومتری را دارد و به لطف لرزشگیر جدید، در زمینه فیلم‌برداری هم بهتر است.

حسگر ثانویه دوربین اصلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی ۱۳ میلی‌متری بوده، که گستره دید ۱۲۰ درجه‌ای دارد. دوربین اصلی با قابلیت فیلم‌برداری سینمایی آمده، صداهای استریئو ثبت می‌کند، فوکوس خودکار در حین فیلم‌برداری دارد و قابلیت فیلم‌برداری Dolby Vision HDR برای آن درنظر گرفته شده.

این گوشی، شامل یک دوربین سلفی دوگانه نیز می‌شود. دوربین سلفی از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متر در کنار یک سنسور SL 3D تشکیل شده. سخت‌افزار، محدودیت فیلم‌برداری برای دوربین سلفی به وجود نیاورده و به همین دلیل، دوربین سلفی، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K را دارد.

باتری اپل آیفون ۱۳

آیفون ۱۳ مانند اعضای دیگر خانواده خود، نسبت به نسخه قبلی، باتری حجیم‌تری را حمل می‌کند. باتری لیتیم-یونی آیفون ۱۳ با فناوری‌های شارژ سریع ۲۰ واتی، مگ‌سیف ۱۵ واتی و شارژ بی‌سیم Qi ۷.۵ واتی سازگار است. این باتری برای ۱۹ ساعت استفاده چند رسانه‌ای یا ۷۵ ساعت پخش موسیقی، شارژدهی دارد.

مشاوره در خرید اپل آیفون ۱۳

آیفون ۱۳، در حال حاضر، یکی از بهترین گوشی های موجود است و پرقدرت‌ترین تراشه حاضر را در دست دارد. این گوشی، با دوربین توانمندی می‌آید، که برای تولیدکنندگان محتوا و کاربران معمولی، خوب است. در کل، آیفون ۱۳، گوشی کاملی به شمار می‌رود و شما می‌توانید آن را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2021 September
تاریخ شمسی
شهریور 1400
طول و عرض
146.7x71.5 میلی متر
ضخامت
7.7 میلی متر
وزن
174 گرم
ساختار بدنه
پشت شیشه‌ای (گوریلا گلس) - جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس) - فریم آلومینیومی
مقاومت در برابر آب
دارد
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Apple A15 bionic
پردازنده ‌مرکزی
شش هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x3.22 GHz Avalanche + 4xX.X GHz Blizzard
پردازنده گرافیکی
Apple GPU (4-core graphics)
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
NVMe
مقدار RAM
4 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super Retina XDR OLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1170x2532 پیکسل
واحد روشنایی
روشنایی متوسط 800 نیت و حداکثر 1200 نیت
تراکم پیکسلی
460~
محافظت از صفحه نمایش
پوشش سرامیک گلس مقاوم در برابر خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM) CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66 - A2633, A2634, A2635
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20, 25, 28, 29, 30, 38, 40, 41, 48, 66, 71, 77, 78, 79 Sub6/mmWave - A2633
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
Lightning
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
12 - 12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.6 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.7 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - لرزشگیر سنسور شیفت (IBIS)
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ˚120
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
(HDR (photo/panorama
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
SL 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@24/25/30/60fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
ios
نسخه سیستم عامل
ios 15
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3240 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 20 واتی USB Power Delivery 2.0
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع بی سیم 7.5 وات Qi و 15 وات در صورت استفاده از MagSafe
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
Face ID
فیلم برداری
.4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps, HDR, Dolby Vision HDR (up to 60fps), stereo sound rec
سایر قابلیت‌ها
گواهی IP68 برای مقاوت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 6 متر برای 30 دقیقه) - پشتیبانی از دستیار هوشمند سیری با پشتیبانی از زبان محاوره - پشتیبانی از پهنای باند فوق‌عریض (UWB) - اپل Pay (Visa، مسترکارت، AMEX گواهی)
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت (Active)
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت (Active)
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2021 September
تاریخ شمسی
شهریور 1400

طراحی

طول و عرض
146.7x71.5 میلی متر
ضخامت
7.7 میلی متر
وزن
174 گرم
ساختار بدنه
پشت شیشه‌ای (گوریلا گلس) - جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس) - فریم آلومینیومی
مقاومت در برابر آب
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Apple A15 bionic
پردازنده ‌مرکزی
شش هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x3.22 GHz Avalanche + 4xX.X GHz Blizzard
پردازنده گرافیکی
Apple GPU (4-core graphics)

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
NVMe
مقدار RAM
4 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super Retina XDR OLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1170x2532 پیکسل
واحد روشنایی
روشنایی متوسط 800 نیت و حداکثر 1200 نیت
تراکم پیکسلی
460~
محافظت از صفحه نمایش
پوشش سرامیک گلس مقاوم در برابر خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM) CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66 - A2633, A2634, A2635
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20, 25, 28, 29, 30, 38, 40, 41, 48, 66, 71, 77, 78, 79 Sub6/mmWave - A2633
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
Lightning

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.6 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.7 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - لرزشگیر سنسور شیفت (IBIS)
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ˚120
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
(HDR (photo/panorama
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
SL 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@24/25/30/60fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS
فیلم برداری
.4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps, HDR, Dolby Vision HDR (up to 60fps), stereo sound rec

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
ios
نسخه سیستم عامل
ios 15

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
Face ID

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
گواهی IP68 برای مقاوت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 6 متر برای 30 دقیقه) - پشتیبانی از دستیار هوشمند سیری با پشتیبانی از زبان محاوره - پشتیبانی از پهنای باند فوق‌عریض (UWB) - اپل Pay (Visa، مسترکارت، AMEX گواهی)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3240 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 20 واتی USB Power Delivery 2.0
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع بی سیم 7.5 وات Qi و 15 وات در صورت استفاده از MagSafe

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم