برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 mini دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت(Not Active)

Apple iPhone 13 mini Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone(Not Active)

Apple iPhone 13 mini Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone(Not Active)

  • سیستم عامل : iOS 15
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 12 - 12 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم یون 2438 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
ios 15
5G
12 - 12 مگاپیکسل
2438 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Apple iPhone 13 mini

اپل، اخیرا خانواده آیفون ۱۳ را معرفی کرده. از آن‌جایی که بسیاری از کاربران، خواستار تکرار گوشی های سری ۵ شدند، اپل برای خانواده آیفون ۱۲، عضو مینی را درنظر گرفت، که از لحاظ اندازه، شباهت زیادی به سری ۵ داشت و توانست، کاربران را راضی نگه دارد؛ حال، این عضو در خانواده آیفون ۱۳ نیز تکرار شده تا کاربران دوست‌دار سری ۵ بتوانند گوشی خود را آپدیت کنند.

آیفون ۱۳ مینی به دلیل عدم قرابت ابعادی با دیگر گوشی های موجود، دارای اهمیت زیادی است. اپل به دلیل شباهت زیاد این اسمارتفون به نسخه پایه خانواده آیفون ۱۳، یعنی خود آیفون ۱۳، این دو، یعنی آیفون ۱۳ و نسخه مینی را با یکدیگر معرفی کرد. آیفون ۱۳ مینی که شباهت زیادی با آیفون ۱۳ دارد، همراه نمایشگر مخصوص اپل، تراشه پرتوان جدید A15 Bionic، دوربین اصلی با ترکیب ۱۲ مگاپیکسلی و ۴ گیگابایت رم می‌آید. در ادامه به بررسی این گوشی از شرکت اپل می‌پردازیم.

مقدمه‌ای بر تشریح اپل آیفون ۱۳ مینی

طراحی آیفون ۱۳ مینی و دیگر اعضای خانواده آیفون ۱۳، پیرو خانواده آیفون ۱۲ است و فقط کمی تغییر کرده. طراحی نسخه مینی، همان طراحی‌ای است که با ۱۲ مینی دیده بودیم. این طراحی به سبب ناچ کوچک‌تر و تغییر چینش در قاب دوربین، اندکی از طراحی ۱۲ مینی فاصله گرفته. در خانواده ۱۳ و ۱۳ مینی هم، شاهد استفاده از فریم تخت هستیم.

اپل درمورد سخت‌افزار خانواده آیفون ۱۳، حرف‌های دلگرم کننده‌ای زده. اپل می‌گوید که پردازنده خانواده آیفون ۱۳، ۵۰ درصد توانمند‌تر شده و پردازنده گرافیکی آن هم، ۳۰ درصد قدرت بیش‌تری دارد. پردازنده آیفون ۱۳ مینی بر پایه لیتوگرافی ۵ نانومتری آمده و دو هسته با اورکلاک بی‌نظیر ۳.۲۲ گیگاهرتز دارد. پردازنده گرافیکی ۴ هسته‌ای هم دارای قدرت پردازشی زیادی است. اعضای خانواده آیفون ۱۳ از فناوری نسل پنجم یا همان فایو جی پشتیبانی می‌کنند.

نمایشگرهای اپل، نمایشگرهای شخصی‌سازی شده‌اند و آیفون ۱۳ مینی هم یکی از همین نمایشگرهای شخصی‌سازی شده را به همراه خود می‌آورد. پنل نمایشی Super Retina XDR OLED این گوشی، نهایت نرخ روشنایی ۸۰۰ نیتی در فضای باز را دارد و در حین تماشای محتوای HDR نهایت نرخ روشنایی آن به ۱۲۰۰ نیت هم می‌رسد. نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی، برای این نمایشگر ذکر شده، که استفاده از آن توسط اپل آن هم برای دو عضو از یک خانواده پرچم‌دار، کمی ناامید‌کننده است.

باتری آیفون ۱۳ مینی، به احتمال زیاد، ظرفیت زیادی نخواهد داشت، ولی با توجه به صحبت‌های اپل از باتری آیفون ۱۲ مینی، حجیم‌تر است. دوربین اصلی از دو سنسور تشکیل شده و سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی آن با ۴۷ درصد جذب نور بیش‌تر آمده. دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض و یک سنسور SL 3D تشکیل شده.

Apple iPhone 13 mini

طراحی و کیفیت ساخت اپل آیفون ۱۳ مینی

مشخصا، یکی از دلایلی که اپل را به عنوان شرکتی محبوب در زمینه گوشی های هوشمند معرفی می‌کند، طراحی‌های کم‌نظیر آن است. طراحی آیفون ۱۳ مینی با وجود تکراری بودن، جذابیت خاصی به دلیل همان دو تغییر جزئی دارد. اپل برای این گوشی به سراغ فریم آلومینیومی و پنل پشتی شیشه‌ای رفته؛ برای پنل جلویی هم یک محافظ در نظر گرفته شده.

در نگاه اول به پنل جلویی، متوجه طراحی‌ای متوازن می‌شویم، که در بین گوشی های هوشمند، چندان مرسوم نیست. در سرتاسر این پنل، حواشی با اندازه‌های یکسانی آمده‌اند. در بالا، ناچ مربعی شکل آیفون ۱۳ مینی دیده می‌شود، که به گفته اپل، ۲۰ درصد از ناچ آیفون ۱۲ مینی‌، کوچک‌تر است؛ البته، با اولین برخورد می‌شود فهمید که با ناچ کوچک‌تری مواجه هستیم.

پنل پشتی این گوشی، در هر ۵ رنگ صورتی، مشکی، آبی، سفید و قرمز، جذاب به‌نظر می‌رسد. در وسط این پنل، لوگوی براق اپل آمده. در گوشه بالایی پنل پشتی، قاب مربعی شکل دوربین اصلی دوگانه دیده می‌شود؛ در آیفون ۱۲ مینی، دو سنسور دوربین اصلی در زیر هم آمده‌ بودند، اما سنسورهای آیفون ۱۳ مینی به صورت قطری درون قاب دوربین اصلی ظاهر شده‌اند. قاب دوربین اصلی، کمی بزرگ‌تر شده و خود سنسورها نیز اندکی بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسند. 

آیفون ۱۳ مینی، شامل جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نمی‌شود و شما برای استفاده از هدفون سیمی باید تبدیل تهیه کنید. این گوشی با ضخامت ۷.۷ میلی‌متری معرفی شده. «Apple iPhone 13 mini» با ابعاد ۱۳۱.۵ در ۶۴.۲ در ۷.۷ میلی‌متر، وزن ۱۴۱ گرم و رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی، قرمز و آبی عرضه می‌شود.

Apple iPhone 13 mini

نمایشگر اپل آیفون ۱۳ مینی

«Apple iPhone 13 mini» نمایشگری از نوع Super Retina XDR OLED دارد، که نمایشگر شخصی‌سازی شده شرکت اپل است. این نمایشگر در خانواده آیفون ۱۲ نیز استفاده شده بود و از این رو، کیفیت محتوای نمایشی‌ آیفون ۱۳ مینی خیلی نزدیک به آیفون ۱۲ مینی است. نمایشگر مورد بحث با پشتیبانی از فناوری‌های HDR10 و Dolby Vision آمده.

نمایشگر آیفون ۱۳ مینی از قابلیت Wide color gamut پشتیبانی می‌کند؛ این قابلیت که بیش‌تر در تلویزیون‌ها شاهد آن هستیم، سبب می‌شود تا رنگ‌های تولید شده توسط نمایشگر، واقعی‌تر به‌نظر بیایند. نمایشگر آیفون ۱۳ مینی، وضوح FHD را دارد، که مقدار بالایی به شمار می‌رود و برای تمامی امور خوب است.

این نمایشگر، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را دارد، که مقدار استاندارد است. نهایت نرخ روشنایی، ۸۰۰ نیت ذکر شده، که در حین تماشای محتوای HDR می‌تواند به ۱۲۰۰ نیت هم برسد. نمایشگر، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی دارد و با قطر ۵.۴ اینچی معرفی شده. این نمایشگر، دارای تراکم پیکسلی ۴۷۶ پیکسل بر هر اینچ است و از یک محافظ سرامیکی سود می‌برد. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۷۱.۹ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۵.۱ درصد از فضای پنل جلویی «Apple iPhone 13 mini» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار اپل آیفون ۱۳ مینی

«Apple iPhone 13 mini» با سیستم عامل iOS 15 عرضه می‌شود. این سیستم عامل به شما اجازه می‌دهد تا اموجی‌های شخصی‌سازی شده داشته باشید، چندین عکس در یک پیام ارسال کنید، از روی نقشه، مکان‌های دیگر را به صورت سه‌بعدی ببینید و .... این سیستم عامل، بر روی سافاری هم تمرکز داشته و حالا مثل کروم به شما اجازه می‌دهد، که پنجره‌ها را دسته بندی کنید.

پردازنده آیفون ۱۳ مینی، آ ۱۵ بایونیک است؛ این پردازنده با استناد به گفته‌های شرکت اپل، توانایی پردازشی بسیاری بیش‌تری نسبت به آ ۱۴ بایونیک خانواده آیفون ۱۲ دارد. اپل، حافظه پنهان پردازنده آ ۱۵ بایونیک را دو برابر حافظه کش آ ۱۴ بایونیک کرده. آ ۱۵ بایونیک، محصول لیتوگرافی ۵ نانومتری است و مصرف کم‌تری نسبت به پردازنده قبلی اپل دارد.

آ ۱۵ بایونیک، یک پردازنده ۶ هسته‌ای است. ۲ هسته این پردازنده با بیشینه فرکانس بسیار بالای ۳.۲۲ گیگاهرتز آمده‌اند و ۴ هسته دیگر، دارای فرکانس و مصرف کم‌تری هستند. اپل برای این تراشه، پردازنده گرافیکی ۴ هسته‌ای خود را درنظر گرفته. «Apple iPhone 13 mini» در ۱ نسخه رم ۴ گیگابایتی و ۳ نسخه حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

Apple iPhone 13 mini

دوربین اپل آیفون ۱۳ مینی

دوربین اصلی آیفون ۱۳ مینی، از دو سنسور تشکیل شده. سنسور اول، حسگر ۱۲ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم  f/1.6، فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر و لرزشگیر سنسور-شیفت است، که می‌تواند پیکسل‌های ۱.۷ میکرومتری تولید کند. این سنسور که نسبت به سنسور عریض آیفون ۱۲ مینی، ۴۷ درصد بزرگ‌تر شده، نور بیش‌تری جذب می‌کند و نویز کم‌تری در عکس‌ها به جا می‌گذارد.

سنسور دوم دوربین اصلی، حسگر ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی ۱۳ میلی‌متر و گستره دید ۱۲۰ درجه است. دوربین اصلی، در زمینه قابلیت‌های فیلم‌برداری، بسیار بهتر شده و برای تولیدکنندگان محتوا بهتر است. دوربین اصلی، قابلیت فیلم‌برداری با فوکوس خودکار را دارد.

دوربین سلفی هم مانند دوربین اصلی، شامل دو سنسور می‌شود. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متر، عضو اصلی دوربین سلفی است، که در کنار یک حسگر SL 3D به عنوان حسگر امنیتی و تشخیص عمق می‌آید. دوربین اصلی به لطف سخت‌افزار می‌تواند با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند.

باتری اپل آیفون ۱۳ مینی

هنوز، مشخصات کاملی از باتری این اسمارتفون در دست نیست. باتری لیتیوم-یونی آیفون ۱۳ مینی با پشتیبانی از مگ‌سیف ۱۵ واتی، فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی و فناوری شارژ بی‌سیم Qi ۷.۵ واتی آمده. این باتری برای ۵۵ ساعت گوش دادن به موسیقی یا ۱۷ ساعت چند رسانه‌ای شارژدهی دارد.

مشاوره در خرید اپل آیفون ۱۳ مینی

آیفون ۱۳ مینی، سخت‌افزار خیلی قدرتمندی دارد و نمایشگر آن هم، عالی به‌نظر می‌رسد. این گوشی، بهترین دوربین در این بازه قیمتی دارد و دوربین سلفی آن هم با توجه به سنسور عمق‌سنج برای عکاسی سلفی خوب است. این گوشی را می‌شود برای کاربرانی که به دنبال یک اسمارتفون کامل، ولی کوچک هستند، مناسب دانست. شما می‌توانید آیفون ۱۳ مینی خوش‌دست را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2021 September
تاریخ شمسی
شهریور 1400
طول و عرض
131.5x64.2 میلی متر
ضخامت
7.7 میلی متر
وزن
141 گرم
ساختار بدنه
پشت شیشه‌ای (گوریلا گلس-جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس-فریم آلومینیومی
مقاومت در برابر آب
دارد
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Apple A15 bionic
پردازنده ‌مرکزی
شش هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x3.22 GHz Avalanche + 4xX.X GHz Blizzard
پردازنده گرافیکی
Apple GPU (4-core graphics)
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
NVMe
مقدار RAM
4 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super Retina XDR OLED
اندازه صفحه نمایش
5.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
واحد روشنایی
روشنایی متوسط 800 نیت و حداکثر 1200 نیت
تراکم پیکسلی
476~
محافظت از صفحه نمایش
پوشش سرامیک گلس مقاوم در برابر خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM) CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66 - A2628, A2629, A2630
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20, 25, 28, 29, 30, 38, 40, 41, 48, 66, 71, 77, 78, 79 Sub6/mmWave - A2628
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
Lightning
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
12 - 12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.6 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.7 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ˚120
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
(HDR (photo/panorama
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
SL 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@24/25/30/60fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
ios
نسخه سیستم عامل
ios 15
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
2438 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 20 واتی USB Power Delivery 2.0
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع بی سیم 7.5 وات Qi و 15 وات در صورت استفاده از MagSafe
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
Face ID
فیلم برداری
.4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps, HDR, Dolby Vision HDR (up to XXfps), stereo sound rec
سایر قابلیت‌ها
گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 6m برای 30 دقیقه) - پشتیبانی از دستیار هوشمند سیری با پشتیبانی از زبان محاوره - پشتیبانی از پهنای باند فوق‌عریض (UWB) - اپل Pay (Visa، مسترکارت، AMEX گواهی)
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 mini دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت(Not Active)
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 mini دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت(Not Active)
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2021 September
تاریخ شمسی
شهریور 1400

طراحی

طول و عرض
131.5x64.2 میلی متر
ضخامت
7.7 میلی متر
وزن
141 گرم
ساختار بدنه
پشت شیشه‌ای (گوریلا گلس-جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس-فریم آلومینیومی
مقاومت در برابر آب
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Apple A15 bionic
پردازنده ‌مرکزی
شش هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x3.22 GHz Avalanche + 4xX.X GHz Blizzard
پردازنده گرافیکی
Apple GPU (4-core graphics)

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
NVMe
مقدار RAM
4 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super Retina XDR OLED
اندازه صفحه نمایش
5.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
واحد روشنایی
روشنایی متوسط 800 نیت و حداکثر 1200 نیت
تراکم پیکسلی
476~
محافظت از صفحه نمایش
پوشش سرامیک گلس مقاوم در برابر خش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM) CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66 - A2628, A2629, A2630
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20, 25, 28, 29, 30, 38, 40, 41, 48, 66, 71, 77, 78, 79 Sub6/mmWave - A2628
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
Lightning

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.6 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.7 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ˚120
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
(HDR (photo/panorama
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
SL 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@24/25/30/60fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS
فیلم برداری
.4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps, HDR, Dolby Vision HDR (up to XXfps), stereo sound rec

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
ios
نسخه سیستم عامل
ios 15

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
Face ID

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 6m برای 30 دقیقه) - پشتیبانی از دستیار هوشمند سیری با پشتیبانی از زبان محاوره - پشتیبانی از پهنای باند فوق‌عریض (UWB) - اپل Pay (Visa، مسترکارت، AMEX گواهی)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
2438 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 20 واتی USB Power Delivery 2.0
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع بی سیم 7.5 وات Qi و 15 وات در صورت استفاده از MagSafe

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم