برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت(Not Active)

Apple iPhone 12 Pro Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone(Not Active)

Apple iPhone 12 Pro Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone(Not Active)

  • سیستم عامل : iOS 14.1
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 12 - 12 - 12 مگاپیکسل + TOF 3D
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم یون 2815 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
ios 14.1
5G
12 - 12 - 12 مگاپیکسل + TOF 3D
2815 میلی آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی iPhone 12Pro

نام خانوادگی هر محصولی، نام شرکت سازنده آن است. زمانی که به دنبال خرید یک گوشی هوشمند هستیم، در ذهن ما، نام چند برند به صورت پیش فرض می‌آیند؛ اگر شما از طرفداران متعصب اندروید نباشید، قطعا نام شرکت اپل، قبل از هر برند دیگری می‌آید؛ دلیل این برتری چه می‌تواند باشد؟

کیفیت عالی، دوربین توانمند، طراحی زیبا، باتری قدرتمند، نمایشگر‌ها با کیفیت و سخت‌افزار کارآمد؛ تمام این‌ها از جمله دلایلی هستند، که باعث می‌شوند، قبل از نام هر برند دیگری به یک سیب گاز خورده فکر کنیم. مهم نیست، اپل با چه قیمتی محصولات خود را عرضه می‌کند، هستند کسانی که حتی اگر بودجه خرید یکی از مدل‌های آخرین سری اپل را نداشته باشند، باز یکی از این محصولات را هرطور که شده خریداری می‌کنند.

مقدمه‌ ای بر تشریح مشخصات آیفون 12 Pro

سری ۱۲ را می‌شود در یک کلمه خلاصه کرد: چشم نواز.طراحی فوق‌العاده‌ای که در این سری به کار رفته، ترکیب طراحی سری ۱۱ و سری ۴و۵ است، به طوری که فریم، به نسل قدیمی‌تر چهار یا پنج رفته و از نما جلو، شاهد زبان طراحی سری ۱۱ هستیم. البته به نقل از سایت (www.gizchina.com) به نظر می‌رسد این طراحی چندان هم آرمانی نیست؛ از رو می‌خوانیم:

این شرکت (مقصود اپل است) بدون در نظر گرفتن ارگونومی و کاربرد، برای برجسته سازی تلاش کرده؛ حال کاربران باید، آیفون جدید را درون یک کیس بگذارند تا با پنهان کردن لبه‌ها، از پوست دست خود حفاظت کنند.هر چند که با کمی نگاه ریز‌بینانه می‌شود، دریافت که این اسمارتفون با ظرافت خاصی طراحی شده و حتی نمایشگر نیز با تیزبینی قابل توجهی قرار گرفته.

غوغا اپل برای حذف شارژر و هدفون را که به یاد دارید، اپل گفته بود که تعداد زیادی از کاربران، شارژرهایی در یکی از کشو‌های خود دارند که بلا استفاده مانده‌اند و لازم نیست که شارژر جدیدی دریافت کنند؛ این‌گونه محیط زیست نیز آسیب کم‌تری می‌بیند. به نقل از همان سایت قبلی، اپل با حذف شارژر، چیزی حدود ۲۶۴ میلیون دلار سود می‌کند!

زمانی که مشخصات آیفون ۱۲ پرو را می‌خوانید با رسیدن به قیمت باتری کمی جا خواهید خورد؛ یک باتری ۲۸۱۵ میلی‌آمپری برای یک اسمارت‌فون ۱۰۰۰ دلاری بدون شارژر؟ البته «iPhone 12 Pro Max» نیز با باتری ۳۶۸۷ میلی‌آمپری و بدون شارژر عرضه شد. این موضوع زمانی آزار دهنده‌ است که در میابیم، برخی میان رده‌ها سری M سامسونگ با باتری‌ها حجیم بالا ۶۰۰۰ میلی‌آمپر معرفی شدند و هم‌چنین پرچم‌دار شیائومی نیز، با این‌که قرار بود بدون شارژر، عرضه شود، در دو نسخه با شارژر و بدون شارژر، بی هیچ اختلاف قیمتی، عرضه شد.

آیفون 12 Pro: طراحی و کیفیت ساخت

همان‌طور که گفته شد، طراحی آیفون‌ها سری ۱۲ شباهت زیادی با سری ۱۱ و البته سری‌ها قدیمی ۴و۵ دارد؛ آیفون ۱۲ پرو یک اسمارتفون خوش دست و چشم‌گیر است؛ اگر بنا بر مقایسه باشد، ما دوست نداریم با یک اسمارتفون غول پیکر مانند «iPhone 12 Pro Max» با هر دو دست خود سر و کله بزنیم، چراکه این موضوع، بعد از کمی استفاده از گوشی، خسته کننده می‌شود؛ اما در مورد «iPhone 12»، چنین چیزی ابدا اتفاق نمی‌افتد، وزن و اندازه این تلفن هوشمند کاملا استاندارد است، نه آن‌قدر بزرگ است که خسته کننده باشد و نه آن‌قدر کوچک که نشود یک محتوا درست و حسابی در آن دید.

در قاب جلویی، نمایشگر با کنار رفتن حاشیه‌ها، فضای بیش‌تری یافته و ۸۶ درصد پنل جلویی را در اختیار دارد. بر خلاف انتظارات، ناچ مستطیل شکل دوربین سلفی کوچک‌تر نشده و همان اندازه‌ای را دارد که برادر پیشین خود داشته. صفحه نمایش با «Ceramic Shield» محافظت می‌شود، که به نقل از اپل ۴ برابر نسبت به عملیات سقوط، مقاوم تر است، ولی به گفته سایت (www.gsmarena.com)، در همان سطح شیشه معمولی خراشیده ‌می‌شود.

در پنل پشتی، شاهد قاب مربعی شکل دوربین هستیم، که به اندازه یک دهم سانتی‌متر بر آمدگی دارد و سه سنسور دوربین را در خود جا داده؛ هم‌چنین در قاب پشتی خبری از نوشته‌ها همیشگی اپل نیست و فقط لوگو سیب در وسط قاب خودنمایی می‌کند. قاب پشتی از گوریلا گلس مات طراحی شده و لمس سطح جذابی دارد.

در سمت راست بر روی فریم، دکمه‌ها به همان خوش دستی باقی مانده‌اند و صدای جذاب شاسی خود را حفظ کرده‌اند، اما همین فریم است که ضعف طراحی است؛ اگر به سطور بالا مراجعه کنید، به یاد خواهید آورد که به نقل از سایتی گفتیم: نیاز دارید که برای ۱۲ پرو خود یک قاب تهیه کنید. این نیاز بیش‌تر می‌شود اگر بدانید، سطح فریم، جاذب فوق‌العاده اثر انگشت و لک است، ولی این فریم با وجود نقص ظاهری‌ خود، می‌تواند تکیه گاه مناسبی برای تمام اجزا این اسمارتفون باشد.

ابعاد این اسمارت فون، ۱۴۶.۷ در ۷۱.۴ در ۷.۴ میلی‌متر تعریف شده و هم‌چنین وزن آن ۱۸۹ گرم ذکر شده؛ وزن «iPhone 12 Pro» از «iPhone 12 Pro Max»، چهل گرم کم‌تر است.

آیفون 12 Pro: نمایشگر

نمایشگر ۶.۱ اینچی (معادل ۹۰ سانتی‌متر مربع) که ۸۶ درصد فضا پنل جلویی را اشغال کرده، از نوع Super Retina XDR OLED است؛ در مقایسه این اسمارتفون با «iPhone 11 Pro»، باید ذکر شود که هر دو دارای یک اندازه‌اند، اما در این مدل ما شاهد کاهش حاشیه‌ها هستیم، که سبب شده، نمایشگر «iPhone 12 Pro » از «iPhone 11 Pro »، بزرگ‌تر باشد.

نکته غیرقابل بخشش درمورد این نمایشگر با رزولوشن ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پیکسل و تراکم پیسکلی ۴۶۰ پیکسل در هر اینچ، استفاده از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این عدد معرف این موضوع است، که نمایشگر در هر ثانیه چند بار نوسازی می‌شود. ماکسیمم روشنایی این صفحه نمایش ۱۲۰۰ نیت گزارش شده، این بدان معنا است، که حتی نور خورشید توانایی کافی برای ایجاد تداخل با محتوا شما را ندارد. 

آیفون 12 Pro: سخت افزار و نرم افزار

« iPhone 12 Pro» با سیستم‌عامل IOS 14.1 به فروش می‌رسد؛ میان IOS 14.1 و IOS 14، تفاوت چندانی نیست، فقط رفع یک سری از باگ‌ها و ارتقا عملکرد، هدف این نام‌گذاری بود. مهم‌ترین حسن IOS 14 استفاده از ویجت ها بوده، البته نباید بگذارید، که تجربه شما از ویجت‌ها اندروید باعث شود این ویجت‌ها را نیز به همان چشم ببینید؛ منظور از ویجت در آیفون بیش‌تر شبیه کلید میانبر است تا ویجت.

اپل در آیفون ۱۲ پرو از اولین چیپست ۵ نانومتری در یک گوشی هوشمند استفاده کرده: A14 Bionic.

نگران نباشید، قرار نیست ادامه مطلب را بدون دانستن اهمیت یک چیپست ۵ نانومتری بخوانید: نانومتر یک کمیت اندازه‌گیری است؛ هر نانومتر برابر است با یک میلیاردم، یک متر. پردازنده‌ها از بخش‌ها کوچکی به نام ترانزیستورها تشکیل شده‌اند که دروازه‌ها الکتریکی هستند و هرچه کوچک تر باشند، توان مصرفی نیز کم‌تر می‌شود و نانومتر نیز واحد اندازه‌گیری آنها است؛ البته همیشه واحد اندازه‌گیری آنها، نانومتر نخواهد بود، ممکن است روزی را ببینیم که ترانزیستورها با اندازه یک میکرومتر ساخته می‌شوند.

این چیپست از نظر پردازش نسبت به سری قبلی خود بیش از ۵۰ درصد، کارآمد تر است و این اولین بار است که اپل به سراغ رم ۶ گیگابایتی رفته.  فناوری اتصال 5G برای اولین بار در اپل به کار رفته. با کمک مودم X55 کوالکام گستره وسیعی از شبکه 5G، توسط این اسمارت فون پوشش داده می‌شود.

با توجه به اطلاعات ذکر شده درباره اهمیت موضوع پسوند فلان قدر نانومتر، انتظار این است که این اسمارتفون در زمینه باتری با حجم کم، حرفی برای گفتن داشته باشد.

« iPhone 12 Pro» در سه نسخه به شرح زیر عرضه می‌شود:

  •         رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
  •         رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
  •         رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت

آیفون 12 Pro: دوربین

در مورد پیشرفت دوربین آیفون ۱۲ پرو، نمی‌شود، اظهار نظر زیادی کرد، چراکه جز اضافه شدن چند سنسور جدید، مانند سنسور لیدار، چنان تغییرات چشم‌گیری اضافه نشده؛ گشودگی دریچه دیافراگم از ۱.۸ به ۱.۶ رسیده؛ این کم شدن مقدار به معنای افت نیست، بلکه هرچه این مقدار کم‌تر باشد، گشادگی دریچه لنز بیش‌تر خواهد بود و لنز نور بیش‌تری دریافت خواهد کرد.

قبل از هرگونه تشریح اضافی، لازم است، که لیست دقیقی از اجزای سازنده دوربین پشتی داشته باشید:

  •         لنز عریض (Wide) ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر
  •         لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی ۵۲ میلی‌متر
  •         لنز فوق عریض (Ultra Wide) ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 به همراه زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای و فاصله کانونی ۱۳ میلی‌متر

با توجه به ضریب اف، انتظار این است که این دوربین با چنین چیدمان خارق‌العاده‌ای، حتی در محیط‌های تاریک به مشکل بر نخورد، ضمن این‌که از چیپست این اسمارتفون انتظاراتی داریم که باید برآورده شود.هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی ( که از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متر تشکیل شده) هر دو قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K را دارا هستند.

آیفون 12 Pro: باتری

با توجه به آن‌چه در بازار می‌بینیم، نمی‌توانیم به باتری ۱۲ پرو مکس لقب حجیم، غول پیکر و یا توانمند را بدهیم، اما با در نظر گرفتن چیپست، می‌شود گفت که با رجوع به تجربه خود نمی‌توانیم، مدت سرپا ماندن این باتری ۲۸۱۵ میلی آمپری را پیش بینی کنیم.

« iPhone 12 Pro» از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند، با توجه به مشخصات درج شده، این باتری در ۳۰ دقیقه، نیمی از قوای خود را پس می‌گیرد. آن‌چه در مورد باتری کمی غیر منتظره بود، حذف شارژر از روی جعبه به نفع محیط زیست بود. از رو می خوانیم (به نقل از tech.hindustantimes.com):

بسیاری از خریداران آيفون، لوازم جانبی آیفون‌های قبلی خود را دارند که در خانه‌ آن‌ها، بدون هیچ استفاده‌ای رها شده، پس منطقی است، اگر به نفع محیط زیست، ایرپاد و شارژر حذف شوند.

مشاوره در خرید:

خوش‌بختانه دست شما برای انتخاب، آیفون مد نظر خود از سری ۱۲ کاملا باز است؛ اگر برای شما اندازه محتوای نمایشی مهم نیست، می تواند آیفون ۱۲ مینی را خریداری کنید؛ اگر یک اسمارتفون-تایتان می‌خواهید، می توانید به سراغ سینما جیبی جدید آیفون، یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس بروید؛ اگر یک اسمارتفون قدرتمند، ولی نه گران به اندازه «iPhone 12 Pro Max»، میخواهید، می توانید به سراغ ۱۲ و ۱۲ پرو بروید و از بین این دو وابسته به این‌که، آیا پردازشگر قوی‌تری می‌خواهید یا خیر، یکی از این دو را انتخاب کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2020 October
تاریخ شمسی
آبان 1399
طول و عرض
146.7x71.5 میلی متر
ضخامت
7.4 میلی متر
وزن
189 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Apple A14 Bionic
پردازنده ‌مرکزی
شش هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x3.1 GHz Firestorm + 4x1.8 GHz Icestorm
پردازنده گرافیکی
Apple GPU
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super Retina XDR OLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1170x2532 پیکسل
تراکم پیکسلی
460~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM) - for China CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66, 71 - A2341
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20, 25, 28, 38, 40, 41, 66, 71, 77, 78, 79, 260, 261 Sub6/mmWave - A2341
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB 2.0
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
12 - 12 - 12 مگاپیکسل + TOF 3D
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.6 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.0 - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر - لرزشگیر OIS - زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ˚120
رزولوشن عکس دوربین چهارم
TOF 3D LiDAR scanner
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
(HDR (photo/panorama
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
SL 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS
بلندگو
دارد
سیستم عامل
ios
نسخه سیستم عامل
ios 14.1
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
2815 میلی آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 20 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
Qi
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
Face ID
فیلم برداری
4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps, 10‑bit HDR, Dolby Vision HDR (up to 60fps), stereo sound rec.
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت(Not Active)
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2020 October
تاریخ شمسی
آبان 1399

طراحی

طول و عرض
146.7x71.5 میلی متر
ضخامت
7.4 میلی متر
وزن
189 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Apple A14 Bionic
پردازنده ‌مرکزی
شش هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x3.1 GHz Firestorm + 4x1.8 GHz Icestorm
پردازنده گرافیکی
Apple GPU

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super Retina XDR OLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1170x2532 پیکسل
تراکم پیکسلی
460~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM) - for China CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66, 71 - A2341
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20, 25, 28, 38, 40, 41, 66, 71, 77, 78, 79, 260, 261 Sub6/mmWave - A2341
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB 2.0

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.6 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.0 - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر - لرزشگیر OIS - زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ˚120
رزولوشن عکس دوربین چهارم
TOF 3D LiDAR scanner
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
(HDR (photo/panorama
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
SL 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS
فیلم برداری
4K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps, 10‑bit HDR, Dolby Vision HDR (up to 60fps), stereo sound rec.

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
ios
نسخه سیستم عامل
ios 14.1
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
Face ID

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
2815 میلی آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 20 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
Qi

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم