برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اپل مدل (iPhone SE (2020 ظرفیت 3/64 گیگابایت

Apple iPhone SE (2020) 64GB RAM 3GB Mobile Phone

Apple iPhone SE (2020) 64GB RAM 3GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : iOS 13
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین  : 12 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 1821 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
3 گیگابایت
64 گیگابایت
13
4G
1821 میلی آمپر در ساعت
توضیحات

iphone se (2020)

این خط مشی کمپانی پر قدرت اپل است که پس از چندی برای ایجاد تعادل در بازار جهانی گوشی هوشمندی را وارد بازار موبایل می کند که با جیب بسیاری از مردم سازگار تر است. صلحی که اپل مدل se با دوستداران کم درآمد خود ایجاد کرده موجب شده بسیاری این کمپانی را بار دیگر همراه خود بدانند.

طراحی شگرف اپل se، سخت افزار آیفون 11 و طراحی چشم نواز آیفون 8 را به رخ می کشد. شاید تا به حال توانسته اید رخ این گوشی هوشمند معروف را تصور کنید. شکل ظاهری اپل se که مانند برادران نسل گذشته خود است باید با قابلیت های بسیاری همراه باشد تا بتواند کاربران را به خرید راضی کند. آیا این امکانات در این گوشی وجود خواهد داشت؟ این برتری باید به حدی باشد تا بتوان آن را به عنوان جایگزین آیفون 8 دانست. آیفونی با ظاهر آیفون 8 و سخت افزار آیفون 11 در معیت هزینه 400 دلاری را می توان سردرمدار گوشی های میانرده تصور کرد.

باید دید این سیب گاز خورده اینبار برای دوستداران و عشاق خود چه تدبیری اندیشیده است. نمایشگری 5/4 اینچی، پردازنده  A13 و یک دوربین ساده و تکی 12 مگاپیکسلی همراه با پیکر آلمینیومی و شیشه مشخصات ابتدایی آیفون  SE 2020 را تشکیل می دهد که در حال حاضر متقاضیان بسیاری دارد.

IPHONE SE 2020

نسلی پیشین در نمایی مدرن

آنچه به عنوان تصاویر ابتدایی منتشر شده از این گوشی میانرده شگفت انگیز به چشم می خورد، طراحی ای جذاب بود که نمای آیفون های حال حاضر را بر تن داشت. اما به یکباره تمام معادلات بر هم ریخت و تصویری ظاهر شد که سخت افزار آیفون 11 را در قلب آیفون 8 کاشته بود. حال دیگر خواندن مشخصاتی مشابه از این دو گوشی دور از ذهن نخواهد بود.

درست در سال 2014 و همراه با رونمایی از آیفون 6 بود که زبان طراحی شده برای گوشی های نسل بعد نیز به شکل جدید تری مورد بازبینی قرار گرفت. این تغییر محسوس تا زمان رونمایی و عرضه آیفون 8 ادامه داشت. اما آنچه در این مدل دچار تغییر ارزنده ای شده بود، استفاده از جنس بدنه شیشه ای بود که به عنوان تکمله ای از تغییرات در نسل آن موقع از گوشی های آیفون به چشم می خورد. حال این کمپانی با داشتن طراحی های جدید تر خواسته تا به گذشته باز گردد و بدنه میدان دار آن سال ها را بار دیگر زنده کند. البته که این اقدام تنها برای یادآوری نبوده است، کاهش قیمت برای این تصمیم نیز قطعا مورد توجه بوده. خبر خوش اینکه دارندگان این میان رده فوق العاده می توانند از لوازم جانبی گوشی قدیمی تر خود بهره مند باشند.

نمایشگری به اندازه آیفون 8

صفحه نمایشگر این مدل جدید از آیفون ما را به یاد آیفون 8 خواهد انداخت. همان اندازه 7/4 گرچه یادآوری خوبی به حساب نمی آید، اما وزن 148 گرمی آن می تواند نقطه دلگرمی برای دارندگانش باشد. این مدل به راحتی در دست جای گرفته و نیاز به کش و قوس فراوان انگشتان مبارکتان برای لمس قسمت های دور از دسترس نخواهد بود. آنچه این شکل ظاهر را با مدل قدیمی تر متفاوت می کند تغییر مکان لوگو، بزرگ تر شدن آن و حذف نوشتار iphone  است. رنگ های iphone se 2020 در حال حاضر مشکی، سفید و قرمز بوده که می تواند چشم هر بیننده را به خود خیره کند.

IPHONE SE 2020

تغییرات محسوس در SE 2020

حال دیگر وقت آن رسیده این میزان از شباهت با آیفون 8 به پایان رسد. بدنه ای که پیشرفت شگرفی کرده و به شیشه تغییر جنسیت داده است، نمایی همچون آیفون های جدید را تداعی می کند. همانطور که پیش بینی شده بود چشمتان هیچ درگاه USB Type -c  را نخواهد دید. در عوض درگاه لایتنینگ دقیقا در قسمت پایین در کنار حفره اسپیکر قرار دارد. با وجود اینکه ایرپاد ها سیمی همراه با این مدل ارائه می شود، اما دیگر خبری از تبدیل لایتنینگ به جک 5/3 نخواهد بود.

خبر هیجان انگیز بعدی درباره این میان رده بی نظیر برخورداری از گواهی نامه IP67  است که تضمین می کند این گوشی در برابر آب و ورود آن به عمق 1.5 متری و همچنین عدم ورد گرد و غبار مقاوم است. پیکر شیشه ای شفاف این مدل باعث شده این کمپانی سیستم شارژ بی سیم را در دل آیفون جدید کار گذارند.

نقطه ضعفی که می توان در زمینه نمایشگر ایفون SE در نظر گرفت تراکم کم 326 در هر اینچ این گوشی است. اما اپل برای جبران این ضعف از چینش پیسکل ها در LCD استفاده کرده که هنوز می تواند به عنوان بهترین میانرده انتخاب شود. لازم به ذکر است که رزولوشن نمایشگر آن نیز 1334 در 750 می رسد.

با توجه به اینکه این گوشی از نمایشگر LCD بهره می برد اما روشنایی قابل توجه ای را ارائه داده است. 750 نیت روشنایی برای یک صفحه LED می تواند قابل قبول باشد، البته که در آزمایش روشنایی با الگوی 100 در صدی روشنایی این صفحه به 620 خواهد رسد.

نرم افزار آیفون SE

میانرده جدید آیفون از همان نرم افزار سیستم عامل یعنی IOS 13.4 بهره مند است. این سیستم عامل نسبت به سیستم عامل پیشین تغییرات محسوسی داشته است که از قرار زیر است:

  •         ابزار جدید مدیریت دانلود به سافاری
  •         امکان لاگین با اپل آیدی
  •         امکان نورپردازی و جلوه High Key Mono
  •         اپلیکیشن های جدید Photo و Maps
  •         بهبودی عمکرد شارژدهی در گوشی

لازم به ذکر است که سیستم تشخیص چهره در مدل آیفون se وجود نداشته و به همان سیستم قدیمی حسگر اثر انگشت مجهز است.

IPHONE SE 2020

دوربین آیفون اس ای

از دوربین چند ده مگاپیکسلی و ماکرو تشخیص عمق در این میانرده محبوب خبری نیست و تنها به یک دوربین 12 مگاپیکسلی مزین شده که در همان آیفون 8 استفاده می شده است. اما با این وجود فلش دوربین برای ایجاد تصویری پرتره و جذب نور اطراف دارای فلش چهارگانه است. از این رو می توانید با دوربین این گوشی به راحتی یک عکس پرتره زیبا از خودتان داشته باشید.

با وجود اینکه این گوشی هوشمند از قابلیت برادر خود یعنی حالت Night برخوردار نیست، اما این قابلیت را دارد که با حالت Smart HDR تصویری واضح تر از چهره به همراه نور طبیعی و حفظ جزئیات چهره ای طبیعی تر به سوژه ارائه دهد.

نکته ای که درباره چینش دوربین های این سری از آیفون وجود دارد این است که حالت پرتره که در این گوشی به چشم می خورد مختص به پرتره انسانی بوده و کاربر برای داشتن پرتره های بی جان می بایست در نرم افزار های جانبی به دنبال آن بگردد.

پردازنده ای شگفت انگیز در قلب یک میان رده

 وقتی حرف از پردازنده به میان می آید دیگر کسی نمی تواند روی دست اپل بلند شود . این کمپانی کاری کرده است که دیگر رقبا حتی در مدل های جدید خود نتوانند به عنوان رقیب او شناخته شوند. پردازنده A13 Bionic در گوشی اپل 11 به عنوانی میراثی در قلب اپل SE  می تپد. بله، این میانرده با داشتن چنین پردازنده حتی در میان هم کیشان خود به عنوان بهترین میان رده شناخته می شود. اپل هم اکنون علی رغم کاهش قیمت نخواسته این مدل را از این پردازنده بی بهره کند. پردازنده A13 Bionic در این دستگاه هیجان انگیز بر مبنای لیتوگرافی N7 PRO عرضه می شود که 5/8 میلیارد ترازیستور را درون خود جای داده است.

پردازنده مذکور دارای چینش 6 هسته ای که شامل 2 هسته قدرتمند با فرکانس 65/2 گیگاهرتز و 4 هسته 8/1 گیگاهرتزی است. با بررسی های  به عمل آمده از رم این گوشی پرطرفدار متوجه شده اند که رم آن 32 گیگابایت بوده که یک گیگ کمتر از مدل اپل 11 است.

این گوشی را می توان در سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی در اختیار داشته باشید. قطعا این میزان از حافظه می تواند به عنوان رقیبی قدرت بین پرچمداران دیگر مدل های گوشی هوشمند،آیفون SE را به عنوان بهترین میانرده قرار دهد.

IPHONE SE 2020

باتری iphone se 2020

اپل بیان کرده که باتری این میانرده به مانند هم نسل پشین خود یعنی آیفون 8 خواهد بود. در این صورت می توان تا 13 ساعت پخش ویدئو و 8 ساعت استریم ویدئو و همچنین 40 ساعت پخش صدا را از آن انتظار داشت. گرچه هنوز ظرفیت این باتری به عنوان بخش مرموز این گوشی هوشمند شناخته می شود، اما گمان می رود که ظرفیت آن 1821 میلی آمپر باشد که به عنوان نقطه ضعفی برای این میان رده خواهد بود.

جمع بندی

اگر تاکنون به دلایل مختلف که قطعا یکی از آن ها قیمت نجومی آیفون های نسل جدید است نتوانستید این گوشی هوشمند را تصاحب کنید، تولید میانرده اپل  SE می تواند گزینه بسیار مناسبی برای داشتن یک گوشی برند در دستانتان باشد.

iphone se 2020 به عنوان یک گوشی سبک، کاربردی، قدرتمند و در عین حال ظریف قادر است نیاز شما را از داشتن یک گوشی مطلوب و محبوب برطرف سازد. پردازنده، حافظه و دوربین فوق العاده آن دست کمی از پرچمداران اپل نخواهد داشت. بنابراین هزینه اندک آن باعث می شود بسیاری برای داشتن این گوشی دست از پا نشناسند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2020 April
تاریخ شمسی
فروردین 1399
طول و عرض
138.4x67.3 میلی متر
ضخامت
7.3 میلی متر
وزن
148 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Apple A13 Bionic
پردازنده ‌مرکزی
شش هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.65 GHz Lightning + 4x1.8 GHz Thunder
پردازنده گرافیکی
Apple GPU
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Retina IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
4.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
750x1334 پیکسل
تراکم پیکسلی
326~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
Nano-SIM and/or eSIM
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66 - A2296
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideدریچه دیافراگم f/1.8فوکوس اتوماتیک PDAFلرزشگیر OIS
فلش
Quad-LED dual-tone
دوربین سلفی
7 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
بلندگو
دارد
سیستم عامل
ios
نسخه سیستم عامل
13
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیون یون
ظرفیت باتری
1821 میلی آمپر در ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
Qi
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اپل مدل (iPhone SE (2020 ظرفیت 3/64 گیگابایت
گوشی موبایل اپل مدل (iPhone SE (2020 ظرفیت 3/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2020 April
تاریخ شمسی
فروردین 1399

طراحی

طول و عرض
138.4x67.3 میلی متر
ضخامت
7.3 میلی متر
وزن
148 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Apple A13 Bionic
پردازنده ‌مرکزی
شش هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.65 GHz Lightning + 4x1.8 GHz Thunder
پردازنده گرافیکی
Apple GPU

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Retina IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
4.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
750x1334 پیکسل
تراکم پیکسلی
326~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
Nano-SIM and/or eSIM
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 28, 29, 30, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66 - A2296
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideدریچه دیافراگم f/1.8فوکوس اتوماتیک PDAFلرزشگیر OIS
فلش
Quad-LED dual-tone
دوربین سلفی
7 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
ios
نسخه سیستم عامل
13
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیون یون
ظرفیت باتری
1821 میلی آمپر در ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
Qi

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم