برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آلفا موب مدل A9 دو سیم کارت

Alphamob A9 Dual Sim Mobile Phone

Alphamob A9 Dual Sim Mobile Phone

  • سیستم عامل : ندارد 
  • حافظه داخلی : 32 مگابایت
  • مقدار رم : 32 مگابایت
  • دوربین : VGA
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 2G
  • باتری : 1800 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 2 گیگابایت
کمتر از 4 گیگابایت
2G
1800 میلی آمپر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی آلفاموب A9

آلفاموب A9 یکی از بهترین گوشی‌های ساده‌ است که به‌درد یک کاربر ساده با حداقل انتظار امکاناتی خواهد خورد. دوربین VGA این گوشی در کنار اسپیکر با کیفین آن قرار گرفته است و طراحی مشابهی با گوشی‌های نوستالژیکی دارد که پیش از این دیده بودیم. آلفاموب A9 از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و تا حدی می‌توانید از اینترنت 2G گوشی برای چک کردن ایمیل استفاده کنید. این محصول از یک باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین قدرت خود استفاده می‌کند که برای کارکردهای این گوشی مناسب و کافی خواهد بود و احتمالا یک روز می‌تواند دوام بیاورد.

آلفا موب مدل A9

معیارهای خرید گوشی آلفاموب A9

صفحه نمایش LCD متوسط و قابل قبول

صفحه نمایش گوشی آلفاموب A9 رنگی است و از پنل LCD ساخته شده است. اندازه‌ی آن ۲.۴ اینچ است و می‌تواند دید خوب و ساده‌ای را هنگام استفاده از قابلیت‌هایی همچون چک کردن ایمیل و عکس‌برداری ساده به شما ارائه دهد.

تک دوربین VGA

گفتنی است که آلفاموب A9 امکانات خاصی در زمینه دوربین در اختیار شما قرار نمی‌دهد و با توجه به بودجه و اهدافی که این گوشی داشته است، چنین چیزی کاملا طبیعی است. تک دوربین این محصول لاز نوع VGA است و احتمالا نیاز چندانی هم به آن نخواهید داشت.

ویژگی‌های ارتباط و حافظه‌ی گوشی

با نگاهی به ویژگی‌های ارتباط آلفاموب A9 متوجه می‌شویم که این محصول از شبکه‌ی 2G پشتیبانی می‌کند و همراه با آن امکان استفاده از بلوتوث و رادیو نیز فراهم شده است. بلوتوث ۴.۲ امکان برقراری ارتباط و ارسال فایل‌های کوچک را برای شما فراهم می‌کند و به‌نظر برای کاربران ساده‌ای که می‌خواهند این گوشی استفاده کنند، کافی به‌نظر می‌رسد.

آلفاموب A9 حافظه‌ی داخلی و حافظه‌ی رم مشابه ۳۲ مگابایتی دارد که در برابر گوشی‌های امروزی جای بحث ندارند. اما به‌هر حال با محصولی روبرو هستیم که صرفا برای افراد شاغل و ساده‌ای ارائه شده است که اکثرا برای برقراری تماس، یادداشت برداری و چک کردن ایمیل از آن استفاده خواهند کرد. البته این کاربران هم می‌توانند با استفاده از یک میکرو SD این حافظه را تا حدی افزایش دهند. این گوشی از پردازنده‌ Spreadtrum6531E استفاده می‌کند که برای تامین قدرت جزئی گوشی کافی خواهد بود.

آلفا موب مدل A9

باتری کافی و مناسب ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعتی

علارغم اینکه گوشی آلفاموب A9 صرفا از یک باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند، اما همین باتری نیز برای کارکرد ساده‌ای که گوشی به شما ارائه می‌دهد بسیار مناسب است. شما این باتری را می‌توانید در طول روز حفظ کرده و ابزار چندانی هم ندارید که نگران مصرف زیاد باتری از جانب آن‌ها باشید.

طراحی ساده و خوش دست

آلفاموب A9 یکی از ساده‌ترین گوشی‌هایی است که می‌توانید با تهیه‌ی آن، برخی از کارهای روزانه عادی خود را با آن انجام دهید. مهم‌ترین چنین گوشی‌هایی صرفا در حد برقراری تماس، چک کردن پیامک و ایمیل و همچنین تنظیم یادداشت در تقویم خلاصه می‌شود. خب باید گفت که این گوشی ۱۳۵ گرمی هم دقیقا چنین شرایطی دارد و با تهیه یه محصول ارزان قیمت، می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. این محصول از ابعاد کوچک ۵۳ در ۱۲۲.۴ میلی متری تشکیل شده است و می‌توانید دو سیم در آن جای دهید. درواقع اگر شغلی دارید که باید بیشتر تایم روز را در بیرون سپری کنید، می‌توانید این گوشی را به‌همراه داشته و کارهای خود را سیم کارت دو گانه آن انجام دهید. گفتنی است که ضخامت این گوشی ۱۳.۴ میلی متر است و با نگه داشتن آن احساس خوبی خواهید داشت.

امکانات سخت‌افزاری

این گوشی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از امکانات سخت‌افزاری خوبی همچون اسپیکر مناسب و ورودی جک ۳.۵ میلی متری استفاده کنید. همراه با گوشی یک دفترچه راهنما نیز وجود دارد که همراه با شارژر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

چرا گوشی آلفاموب A9 را بخریم؟

خرید گوشی آلفاموب A9 صرفا برای کاربرانی موجه است که به جهت برقراری تماس یا چک کردن برخی چیزهای ساده از آن استفاده می‌کنند و انتظاری از آن در قبال قدرت بالا، دوربین خفن یا سرعت آن‌چنانی ندارند. قیمت گوشی آلفاموب A9 تماما بازگوی چنین مواردی است و حتی پایین‌تر از تمام گوشی‌های پایین‌رده امروزی محسوب می‌شود. اگر دوست دارید که بازهم با یک گوشی ساده‌ی دکمه‌ای کار کنید و قدری به دوران نوستالژی قدیم بازگردید، می‌توانید از این محصول بهره ببرید. اگر سیم کارت زیادی دارید، می‌توانید از این گوشی دو سیم کارته استفاده کرده و سود زیادی از آن در مسائل کاری خود ببرید.

آلفا موب مدل A9

نظرات کاربران پس از خرید گوشی آلفاموب A9

قشر استفاده کننده از آلفاموب A9 صرفا به شاغلین و کاربران ساده‌ای خلاصه می‌شود که انتظاری از امکانات آن‌چنانی گوشی ندارند و بنابراین رضایت کافی در نظرات آن‌ها دیده می‌شود. آلفاموب A9 را می‌توانید به‌عنوان یک گوشی فرعی مورد استفاده قرار داده و از امکانات ساده آن لذت ببرید. این گوشی دو سیم کارته کارکرد آسانی دارد و زیبایی نسبی در این بودجه را برای شما فراهم می‌کند. برند آلفاموب توجه زیادی به خوش دست بودن آن داشته است و هر کاربری به‌دلیل اندازه کوچک آن، رضایت کافی از استفاده آن خواهد داشت.

این گوشی هم مشابه تمام هم‌قطاران خود، بدنه‌ی محکمی دارد و احتمالا در سقوط‌های احتمالی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. گوشی از صفحه کلید خوبی تشکیل شده است که احتمالا سرعت مناسبی را هنگام تایپ اس ام اس به شما هدیه خواهد داد. اگر دوست دارید که برخی از کارهای ساده‌ی روزانه خود را با یک گوشی ساده انجام دهید، آلفاموب A9 انتخاب مناسبی به‌نظر می‌رسد. بازهم می‌توانید با صفحه کلید دکمه‌ای، اس ام اس‌های خود را تایپ کرده یا اینکه با تقویم گوشی کارهای روزانه خود را برنامه ریزی کنید. این گوشی دو سیم کارته برای مشاغل بسیار جوابگو است و حتی با خرید چندتایی آن، می‌توانید از تمام سیم کارت‌های خود استفاده کنید. قیمت گوشی نشان می‌دهد که هر کاربری می‌تواند از آن به‌عنوان گوشی فرعی خود استفاده کرده و از امکانات مکالمه آن استفاده کند. امکانات ارتباطی گوشی نیز در سطح خودش خوب است و می‌توانید از بلوتوث و رادیوی آن استفاده کنید. یک جک ۳.۵ میلی متری هم امکان استفاده از هنزفری برای رادیو یا دیگر موارد را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین این گوشی نمره قبولی از طرف اکثر دارندگان آن دریافت می‌کند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

طول و عرض
122.4× 53 میلی‌متر
ضخامت
13.4 میلی‌متر
وزن
135 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
پردازنده ‌مرکزی
Spreadtrum6531E
حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
صفحه نمایش رنگی
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش
2.4 اینچ
شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
رادیو
دارد
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
VGA
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
ظرفیت باتری
1800 میلی آمپر ساعت
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنماشارژر
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل آلفا موب مدل A9 دو سیم کارت
گوشی موبایل آلفا موب مدل A9 دو سیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

طول و عرض
122.4× 53 میلی‌متر
ضخامت
13.4 میلی‌متر
وزن
135 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

پردازنده ‌مرکزی
Spreadtrum6531E

حافظه

حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
نوع صفحه نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش
2.4 اینچ

مخابرات و ارتباطات

شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
رادیو

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
VGA

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

پشتیبانی از زبان فارسی

سایر مشخصات

اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنماشارژر

باتری

ظرفیت باتری
1800 میلی آمپر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم